Rene2006 schreef:
[quote=thevinman64]
[quote=Rene2006]
Voor maandag heb ik:
Naar beneden:
INFA en SSFT
en als stijger: DELL
Kijken of het uitkomt.
[/quote]
Hi Rene,
Waarom denk je er zo over? Kun je het voor mij beargumenteren waarom je deze posities wilt innemen? Op welk niveau stap je in? Wat is je stop loss of stop profit? Met hoeveel aandelen stap per positie in? Is het een daytrade of een scalp?
Ik ben benieuwd naar je antwoorden.
Gr.Vinman
[/quote]
stockcharts.com/def/servlet/SC.web?c=...,uu[m,a]daclyyay[pb50!b200][vc60][iUb14!La12,26,9]&pref=G
Ha Vinman,
Na verschillende keren andere “taktieken”gebruikt te hebben, geeft deze nieuwe strategie voor mij mooie winsten op papier.
Ik zoek een dag van tevoren maximaal 3 aandelen uit. Ik kijk hoe de beurs opent (site van Financieel Dagblad) en kijk hoe mijn aandelen het eerste half uur openen.
Vervolgens stap ik in op 1 aandeel voor $ 15.000,00.
Het verkooppunt is een uur voor sluitingstijd van de beurs.
Tevens stel ik nog een verkooppunt in als het aandeel de andere kant op gaat zoals ik verwacht had.
De aandelen die ik nu heb uitgezocht kan ik aangeven hoe ik het zou doen alleen dit zijn nog niet de koersen zoals ze na een half uur opening zijn. Zoals de koersen nu zijn zou ik er als volgt instappen:
Short op Infa
Huidige koers: $ 11,04
Aantal aandelen: 1350
Als het aandeel 7 cent omhoog gaat: verkoop: Verlies met tradekosten EUR 130,50
Verkoop als het aandeel omlaag gaat: 1 uur voor sluitingstijd
stockcharts.com/def/servlet/SC.web?c=...,uu[m,a]daclyyay[pb50!b200][vc60][iUb14!La12,26,9]&pref=G
Short op SSFT
Huidige koers: $ 5,03
Aantal aandelen 2950
Als het aandeel 5 cent stijgt: verkoop: Verlies met tradekosten EUR 183,50 (iets hoger risico in verband met grotere winstkansen)
Verkoop 1 uur voor sluitingstijd
Stijgen op DELL
Huidige koers: $ 36,64
Aantal aandelen: 400
Als het aandeel 24 cent daalt verkoop: Verlies met trade kosten $ 132,00.
Verkoop 1 uur voor sluitingstijd
Na een half uur na opening van de beurs geef ik wel aan in welk aandeel ik gestapt zou zijn (ik heb momenteel wel een kwartier vertraging.
Vanavond kan ik alleen laat reageren.
Groet René