tedje007 schreef op 28 januari 2015 08:02:
inmiddels een aantal van mijn klachten beantwoord gekregen. Standaard antwoorden met veel 'spijt' en 'begrip', maar geen noemenswaardige / bevredigende schadevergoeding. Had aangegeven in gesprek te willen gaan, maar krijg nietszeggende e-mails ondertekend uit naam van 'mijn' account manager. Nou die account manager beschikt kennelijk niet over voldoende sensitiviteit om de telefoon te pakken of heeft het lef niet een echt gesprek aan te gaan met een klant. Maakt mij ook geen reet meer uit. Na ruim 30 jaar klant geweest te zijn stap ik zonder enige aarzeling over naar een ander. Ik had al een rekening bij Binck en ga voortaan via Binck handelen. Is wel duurder, maar ja daar kun je tenminste handelen op de momenten dat je dat wilt doen en het is een site waar ING alleen maar van kan dromen. Posities op mijn ING account bouw ik in komende periode wel af. Voor mijn overige bankzaken ga ik gebruik maken van mijn rekening die ik al bij ASN had lopen. Kan ik iedereen aanbevelen en het is nog een duurzame bank ook.