bart1805 28 september 2012 14:38 auteur info bart1805 Lid sinds: 05 jan 2010 Laatste bezoek: 25 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 646 Gegeven: 116 Aantal posts: 10.734 Wat zou TomTom verdienen per jaar aan Renault? Ergens tussen de 50 en 80 miljoen op jaarbasis? Tien procent krimp leidt bij gelijkblijvende take rate dus tot 5-8 miljoen minder omzet. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 28 september 2012 14:45 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 quote:bart1805 schreef op 28 september 2012 14:38:Wat zou TomTom verdienen per jaar aan Renault? Ergens tussen de 50 en 80 miljoen op jaarbasis? Tien procent krimp leidt bij gelijkblijvende take rate dus tot 5-8 miljoen minder omzet. Heb het nog niet bekeken, ga dat het weekend proberen te doen.Ben blij dat je op de financiele consequenties wijst :-) Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
bart1805 28 september 2012 14:48 auteur info bart1805 Lid sinds: 05 jan 2010 Laatste bezoek: 25 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 646 Gegeven: 116 Aantal posts: 10.734 quote:Jerry&Stanislaw schreef op 28 september 2012 14:45:[...]Heb het nog niet bekeken, ga dat het weekend proberen te doen.Ben blij dat je op de financiele consequenties wijst :-)Waarbij de inschatting van de Renault omzet laag is. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
yinx 28 september 2012 14:48 auteur info yinx Lid sinds: 09 nov 2000 Laatste bezoek: 18 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 643 Gegeven: 74 Aantal posts: 2.028 Eurocrisis verscherpt malaise automotiveFiat- en Chrysler-topman Sergio Marchionne wil dat de Europese Commissie een coördinerende (en financiële) rol gaat spelen bij de vermindering van de productiecapaciteit in Europa. Volgens hem moet 20% van alle autofabrieken in Europa dicht. Maar succesvollere fabrikanten als de Duitse producenten van luxemerken zien zijn pleidooi als een inmenging van de vrije markteconomie.Maar op de donderdag geopende Paris Motor Show is de stemming somber. Ook luxemerken als Volkswagen, Daimler en Porsche zien hun winsten teruglopen, zelfs in China. Daimler krimpt in Duitsland de productie in. Snelgroeiende spelers in Europa als het Koreaanse Hyundai trappen plots op de rem. Financieel topman Hans Dieter Poetsch van Volkswagen was donderdag in Parijs stellig: sommige autoproducenten gaan onvermijdelijk failliet als de overheid geen financiële steun biedt.Pessimisme - Bestuurders van grote mondiale autoconcerns negatief over de nabije toekomst - Groei markt China neemt af - Audi-topman zegt dat Europese markt nog jaren kan stagneren - Volkswagen noemt 2013 een ‘zeer uitdagend’ jaar, vooral in Europa - Snelgroeiend Hyundai gaat geen capaciteit bijbouwen - Toyota zegt dat het gemakkelijk is snel veel geld te verliezen in Europa - Autoverkopen Europa elf maanden achtereen gekrompenSamenvatting uit artikel FD van vrijdag 28-9-2012 Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
aandeeltje! 30 september 2012 17:13 auteur info aandeeltje! Lid sinds: 22 jul 2008 Laatste bezoek: 19 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1092 Gegeven: 349 Aantal posts: 16.162 Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het oerlelijk. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Beurscodes, betekenis en hulp bij zoeken Europa AEX Euronext Amsterdam BRU Euronext Brussels PSE Euronext Paris LIS Euronext Lissabon CHX CBOE Europe, grote(re) EU aandelen NAV Investment Funds (NAV) Noord-Amerika NYS New York Stock Exchange OTC CBOE BZX Exchange (US) TSE Toronto Stock Exchange Kunt u een instrument niet vinden? Zoek dan via de zogenaamde ISIN code. Elk instrument, aandeel etc. heeft een unieke code. Kies vervolgens - wanneer er meerdere resultaten zijn - de notering op de beurs van uw keuze. Waar vind ik die ISIN code? Google de naam van het instrument, aandeel etc. met de toevoeging 'ISIN'. Als zoeken op ISIN code geen resultaten oplevert hebben wij het instrument of aandeel niet in onze koersendatabase.