(ABM FN-Dow Jones) Betaalbedrijf Adyen heeft de samenwerking met McDonald's uitgebreid naar de mobiele app van de hamburgerketen in de Verenigde Staten. Dat maakte Adyen woensdag bekend zonder financiële details te verstrekken.
Sinds 2020 werken de twee bedrijven al samen in het Verenigd Koninkrijk en dit wordt nu uitgebreid naar andere markten wereldwijd.
"Adyen heeft het antwoord op onze behoeften in een snel veranderende markt", zei Whitney McGinnis, chief information officer voor McDonalds in de Verenigde Staten. "Adyen heeft mobiele volumes tijdens piekmomenten verwerkt, zoals bij aanbiedingen en tijdens de drukste uren met bestellingen. Ook hielpen ze het succespercentage voor klanten die hun voorkeur voor betaalmethode verbonden aan hun digitale profiel en werden er minder creditcards geweigerd tijdens orders."
Vaste klanten die hun betaalmethode hebben vastgelegd kunnen betalen met een viercijferige code waardoor de bestellingen sneller worden afgehandeld.
Bron: ABM Financial News
ABM Financial News is dé leverancier van beursnieuws in de Benelux. De informatie in dit artikel is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen.
Community trend
Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?
Community trend
Om deze actie uit te voeren moet u ingelogd zijn. Inloggen of Aanmelden