gbakl 1 april 2018 09:49 auteur info gbakl Lid sinds: 01 sep 2005 Laatste bezoek: 08 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1924 Gegeven: 1506 Aantal posts: 10.347 heel relaxed zo'n lang paasweekend zonder beursfrustratiesdaarna kunnen we er weer flink tegenaan... Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 1 april 2018 13:37 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 Maart was een hele beroerde maand voor Air France. Zeldzaam zo grote daling gezien bij een beurs genoteerd fonds. Wat zal april worden? Erger dan afgelopen maand kan bijna niet. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
gbakl 1 april 2018 13:49 auteur info gbakl Lid sinds: 01 sep 2005 Laatste bezoek: 08 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1924 Gegeven: 1506 Aantal posts: 10.347 alleen maar beroerd als je als aandeelhouder en dus alleen maar op koerswinst zit te broeden.lang niet elke periode is geschikt hiervoor en de trend isook duidelijk gekeerd.er komt herstel maar dat zal ook weer niet lang standhouden.Lufthansa is hier veel beter voor geschikt en ook die koers had het vrij zwaar maar zal ook beter herstellen en er is veel meer perspectief. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
BW2017 1 april 2018 22:40 auteur info BW2017 Lid sinds: 19 okt 2017 Laatste bezoek: 13 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 731 Gegeven: 184 Aantal posts: 2.831 Bij luchtvaartmaatschappij Air France wordt opnieuw gestaakt op 10 en 11 april, zo melden de vakbonden. Het personeel wil zes procent meer loon, maar de vakbonden klagen dat op geen enkele manier geluisterd wordt naar de verzuchtingen.De voorbije weken werd al actiegevoerd op 22 februari en op 23 en 30 maart. Ook aankomende dinsdag en zaterdag zijn acties gepland. "We hebben besloten om onze strijd voort te zetten door twee stakingsdagen toe te voegen, op 10 en 11 april", staat in een gemeenschappelijk persbericht van de pilotenvakbonden SNPL, Spaf en Alter. Zij zeggen steun te krijgen van het volledige vakbondsfront bij Air France. De directie ging al akkoord met een loonsverhoging van 0,6 procent op 1 april en 0,4 procent op 1 oktober. Meer toegevingen wil ze niet doen, om de groei van het bedrijf te garanderen.( Pfff daar word je echt niet goed van) Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
gbakl 4 april 2018 12:11 auteur info gbakl Lid sinds: 01 sep 2005 Laatste bezoek: 08 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1924 Gegeven: 1506 Aantal posts: 10.347 www.iex.nl/Aandeel-Koers/360114884/Ai...waar de daling precies ophoudt kan ik ook niet zeggen, helaas.maar de 8,40 turbo is een stevige en die gaat vallen.dan wordt het weer spannend. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
gbakl 4 april 2018 13:50 auteur info gbakl Lid sinds: 01 sep 2005 Laatste bezoek: 08 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1924 Gegeven: 1506 Aantal posts: 10.347 uit de turbo lijst springt een duidelijk beeld naar voren...heel veel long turbo's en vrijwel niets in de short hoek, hoewel daar tot nu toe de grote winst zat.nu wordt helaas de helft van het turbo-long volume steeds weer om zeep geholpen door het turbo-jagen, maar ook dat houdt een keer op.meer dan de helft heeft waarschijnlijk niet eens in de gaten hoeer spelletjes gespeeld worden.bij een optie weet je dat de waarde eruit loopt als de tijd en de koers tegen je werkt en de deadline is bekend.turbo's met grote hefboom op een aandeel als dit zijn tijdbommen dieELK moment kunnen afgaan als je even niet oplet, dus OF afstand houden (minder hefboom) OF toch maar eens goed nadenken waar je geld instopt. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Diegy 6 april 2018 12:45 auteur info Diegy Lid sinds: 31 mrt 2011 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1093 Gegeven: 1328 Aantal posts: 19.229 quote:100%Marc schreef op 26 maart 2018 13:48:Bizar lage koers AF/KLM, op basis van cijfers en verwachting 2018 geen enkele reden om te verkopen. Begrijp dan ook niet wie alsmaar stukken verkoopt?Dit was 9 maanden geleden. Kan niet lang meer duren voordat de koers weer in de 10 euro staat. Aandeel is 6 hele euro's naar beneden gegaan in 2,5 maand tijd.Voor 751 miljoen euro nemen Skyteam-partners Delta en China Eastern tien procent van de aandelen Air France-KLM over. De Amerikanen en Chinezen betalen 10 euro per aandeel. Dat is fors minder dan de 12 euro die het aandeel nu noteert, maar veertig procent meer dan de gemiddelde waarde van het afgelopen jaar. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
gbakl 11 april 2018 08:39 auteur info gbakl Lid sinds: 01 sep 2005 Laatste bezoek: 08 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1924 Gegeven: 1506 Aantal posts: 10.347 •Air France-KLM ontkent dat het samen met easyJet en Cerberus een bod heeft uitgebracht op de failliete Italiaanse luchtvaartmaatschappij Alitalia. Dat liet een woordvoerder desgevraagd wetenvgns IEX.nl Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
gbakl 18 april 2018 19:52 auteur info gbakl Lid sinds: 01 sep 2005 Laatste bezoek: 08 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1924 Gegeven: 1506 Aantal posts: 10.347 op weg naar een compromis qua CAO onderhandelingen en daarnaeen opluchtingsrallymaar geen superhoge koersen meer ver boven 10 eurodaar is geen aanleiding voor Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Beurscodes, betekenis en hulp bij zoeken Europa AEX Euronext Amsterdam BRU Euronext Brussels PSE Euronext Paris LIS Euronext Lissabon CHX CBOE Europe, grote(re) EU aandelen NAV Investment Funds (NAV) Noord-Amerika NYS New York Stock Exchange OTC CBOE BZX Exchange (US) TSE Toronto Stock Exchange Kunt u een instrument niet vinden? Zoek dan via de zogenaamde ISIN code. Elk instrument, aandeel etc. heeft een unieke code. Kies vervolgens - wanneer er meerdere resultaten zijn - de notering op de beurs van uw keuze. Waar vind ik die ISIN code? Google de naam van het instrument, aandeel etc. met de toevoeging 'ISIN'. Als zoeken op ISIN code geen resultaten oplevert hebben wij het instrument of aandeel niet in onze koersendatabase.