rood blauwe elepsis logo Belegger.nl

Spyker N.V. Terug naar discussie overzicht

Spyker: handel in aandeel Spyker beeindigd per 13 september 2013

7.377 Posts
Pagina: «« 1 ... 271 272 273 274 275 ... 369 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. egeltjemetstekel 20 augustus 2014 10:45
    quote:

    Bullish. schreef op 19 augustus 2014 22:01:

    Jeroen, 'Muller' zegt genoeg over 'Muller'.

    Daar hebben we de performance van Saab (onder de vlag van NEVS) echt niet voor nodig.

    begrijp me niet verkeerd

    maar volgens mij zegt iedereen hier op dit forum vrij hardnekkig consistent van alles over ene meneer "muller".
  2. [verwijderd] 20 augustus 2014 11:15

    Je bent wel de laatste die ik verkeerd zou willen begrijpen, Egel. Maar lees nog even de allerlaatste alinea van Jeroen, dan kun je mijn reactie misschien plaatsen.

    Verder zijn we consistent in onze mening over Muller. Chiddix is/was de uitzondering.

  3. forum rang 4 Hammer 22 augustus 2014 10:14
    Wat is het hier rustig op het forum. Het lijkt verdorie het terrein rond de Spyker garage wel! Daar is momenteel ook niet veel te beleven.
  4. egeltjemetstekel 22 augustus 2014 14:10
    quote:

    Hammer schreef op 22 augustus 2014 10:14:

    Wat is het hier rustig op het forum. Het lijkt verdorie het terrein rond de Spyker garage wel! Daar is momenteel ook niet veel te beleven.
    tsja hammer ik ga er van uit dat ze allemaal in de file staan...

    per slot van zijn het volgens mij allemaal automobilisten...
  5. forum rang 4 Hammer 22 augustus 2014 15:10
    Ik hoop dat je gelijk hebt Egel. Maar goed, de gelijkenis met de activiteit rondom het Spyker imperium en het forum alhier is treffend: er is de laatste tijd nauwelijks sprake van enige röring in de keet.

    Automobilist Hammer stapt vandaag ook maar eens wat vroeger in de auto. Niet om in de file te staan overigens, want die staat altijd de andere kant op. :-) Straks nog een laatste blik op de Spyker garage en dan is het tijd voor weekend!
  6. egeltjemetstekel 22 augustus 2014 15:33
    ach hammer

    toen die aardige mensen van troostwijk ons een blik IN de spykergarage lieten werpen,
    bleek ook al door de dikke lagen stof dat enige "röring in de keet" niet erg recentelijk had plaatsgevonden.
    jouw waarnemingen onderschrijven dit en dat is mooi en maakt dat we steeds overtuigder raken in onze opinie en verwachting voor wat betreft spyker cars...
  7. forum rang 4 Hammer 22 augustus 2014 16:17
    Nou, het viel mij alles mee dat er nog zoveel blokken lagen. Theoretisch is het dus mogelijk om een rijdend exemplaar in elkaar de vloeken. Waarom ze dat niet doen is mij een raadsel. Of zouden er soms geen kopers zijn? Er was toch ruime belangstelling?

    Ik voel me in verwarring achter gelaten.
  8. [verwijderd] 22 augustus 2014 19:19

    Een auto in elkaar zetten is wellicht geen probleem (hoewel naast blokken ook nog andere onderdelen nodig zijn) maar Het probleem zal het vinden van een koper zijn.

  9. AX lover 23 augustus 2014 13:05
    quote:

    egeltjemetstekel schreef op 23 augustus 2014 00:19:

    ze hebben in het verleden bij spyker toch juist auto's ZONDER blokken gebouwd?
    Klopt.
    In prototypes/conceptcars zoals de B6 Venator, D8/D12 P2P en de C8 Aileron Spyder zat geen motor.

    PS Is het trouwens nog een beetje gezellig hier? Tijdje eruit geweest, maar zie de alle oude bekenden nog aanwezig zijn.
  10. [verwijderd] 23 augustus 2014 14:30
    Alleen maar? Dat is toch echt overdreven. Soms worden die dingen, nog wel eens rijdend of al dan niet rijdend op een parkeerplaats gespot.

    Volgens mij hebben ze gewoon een dobbelsteen. Bij elke wagen gooien ze die op, en bij nummers 5 en 6 leggen ze er een motor in.

    Tenslotte, zo,n Spyker koop je ook voor het oog he. Dan hoeft er geen motor in.

    Dat is bedrijfs filosofie. Je zet zo,n wagen op je erf, of oprit neer puur om de buurman te stangen. Ja, als hij dan ook nog eens rijdend moet zijn, ben je wel minimaal 2 keer zo duur uit...

    Dus, ja logisch toch dat ze ook vaak zonder motoren gebouwd worden. Nee die Vic is helemaal zo gek nog niet.

    Jullie willen het alleen niet zien!
  11. [verwijderd] 23 augustus 2014 14:37
    Maar alle gekheid op een stokje, wil Spyker puur theoretisch al iets worden, dan zal het toch iets aan automatisering moeten gaan doen.

    Die wagens (bepaalde types zoals AX lover al terecht zegt) zijn nimmer uitgebracht met motor. Kunnen ze überhaupt wel rijden met een motor, of moet dan alles aangepast worden, ook aan de buitenkant....

    Voor de types die daadwerkelijk wel kunnen rijden, rest de vraag waarom daar dan niet een beetje fatsoenlijke productielijn staat. Nu wordt alles vakkundig met de hand in elkaar gezet...

    Lijkt me niet echt de manier om winst te gaan maken...

    Sterker nog, stel dat Porsche nu ineens zou gaan besluiten, de wagens op Muller zijn manier in elkaar te zetten... (stel he, dan)

    Dan zijn ze nog eerder failliet dan Spyker! Dat is iets wat ik zeker weet. Reker maar uit hoeveel personeel Vic nodig heeft om 1 wagen in elkaar te flansen, en hoelang hij daar over doet. Als je dat zou doen met de productie aantallen van Porsche, draai je miljarden verlies op jaarbasis...

    Dus hoe wil Spyker zo winst maken, dat is onmogelijk. Als Muller ook geld voor de belastingdienst voor elkaar kan krijgen, is het eerste wat hij nu moet doen is zorgen dat er een fatsoenlijke productie lijn staat, zorgen dat onderdelen uitwisselbaar zijn van de verschillende modellen, en zorgen dat zijn personeel zo weinig mogelijk fouten maakt met het in elkaar zetten.

    En zorgen dat de uitval (dus wagens die defect van de productielijn afkomen, wegens een mankement) zo laag mogelijk is...

    Kijk als die voorwaardes er allemaal zouden zijn, dan is het niet onmogelijk iets van Spyker te maken. Nu is dat wel onmogelijk.
  12. egeltjemetstekel 24 augustus 2014 02:20
    jamaar deze auto is een illusie uit een film uit hollywood!

    in films zie je nu eenmaal onmogelijke dingen
    en deze auto is daar een van!

    voor de liefhebbers de intro van "basic instinct 2" rechtstreeks van de spykersite (voor promotiedoeleinden)
    www.spykercars.com/brand/2
  13. [verwijderd] 24 augustus 2014 08:55

    Goede keuze geweest want Basic Instinct 2 is niet bepaald een succes geweest (niet ongebruikelijk bij sequels) net als Spyker niet bepaald een succes genoemd kan worden.

  14. [verwijderd] 24 augustus 2014 09:18
    quote:

    Hammer schreef op 22 augustus 2014 16:17:

    Nou, het viel mij alles mee dat er nog zoveel blokken lagen. Theoretisch is het dus mogelijk om een rijdend exemplaar in elkaar de vloeken. Waarom ze dat niet doen is mij een raadsel. Of zouden er soms geen kopers zijn? Er was toch ruime belangstelling?

    Ik voel me in verwarring achter gelaten.
    T is een minpuntje, dat er 85 Audi motorblokken in het magazijn bleken te liggen i.p.v een handvol wat Spyker communiceerde.
    Ook had men een orderboek voor de C8 Aileron van minstens 70 stuks.
    VM heeft een andere keuze gemaakt.
    I.p.v C8 Ailerons in elkaar te zetten koos hij, om te werken aan nieuwe modellen(B6 Venator), die begin 2015 in productie gaan.
    Althans, dat is het plan.
    Omdat er nog niets ontvouwd is of de financiering rond is en productie-locatie nog niet bekend gemaakt is, moet de de nodige voorzichtigheid in acht genomen worden of begin 2015 er B6 Venators van de band rollen.
  15. [verwijderd] 24 augustus 2014 10:24

    Ah, Chid is back... en de leugens van Muller worden weer teruggebracht tot de proportie van 'minpuntjes'.

    Maar er komt helemaal geen Venadinges. Niet in 2015 en niet in 2016. Er komt helemaal niets meer uit de Zeewoldse dromen- annex leugenfabriek.

    Nog eerder zal IS het homohuwelijk in Irak toestaan, dan dat er een gemotoriseerde Spyker van de band rolt.

  16. [verwijderd] 24 augustus 2014 14:32
    Dat minpuntje was inderdaad een leugentje om bestwil. Om het bedrijf nog overeind te houden met het ontvangen geld van Youngman(2012), koos men niet voor kleinschalige productie van de C8 Aileron maar voor de ontwikkeling van de B6 Venator.
    Dat was een tactische zet. Is goed over nagedacht i.v.m de beschikbare financien.
    De B6 Venator is de laatste troefkaart die uitgespeeld wordt.
  17. egeltjemetstekel 24 augustus 2014 16:52
    quote:

    Chiddix schreef op 24 augustus 2014 14:32:

    Dat minpuntje was inderdaad een leugentje om bestwil. Om het bedrijf nog overeind te houden met het ontvangen geld van Youngman(2012), koos men niet voor kleinschalige productie van de C8 Aileron maar voor de ontwikkeling van de B6 Venator.
    Dat was een tactische zet. Is goed over nagedacht i.v.m de beschikbare financien.
    De B6 Venator is de laatste troefkaart die uitgespeeld wordt.
    als dat de laatste "troefkaart" is die wordt uitgespeelt
    dan reduceer jij alles dus tot een simpel kaartspelletje?

    en als dat echt de "laatste" troefkaart is dan is het dus binnen korte tijd eindelijk voorbij met die hele spyker ellende!

    die gedachtekronkel van U chiddix is beslist een hele goede!
  18. [verwijderd] 24 augustus 2014 19:39

    "Leugentjes-om-bestwil" kent VM alleen als het gaat om de bestwil van de privé-knip. Niet om zijn core business nou eens lekker op poten te zetten.

    Dat laatste is namelijk al heel lang onbegonnen werk, Chid.

7.377 Posts
Pagina: «« 1 ... 271 272 273 274 275 ... 369 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Belegger.nl

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.001
AB InBev 2 5.482
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.204
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 264
Accsys Technologies 23 10.528
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 188
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.651
Aedifica 3 901
Aegon 3.258 322.664
AFC Ajax 538 7.086
Affimed NV 2 6.288
ageas 5.844 109.885
Agfa-Gevaert 14 2.048
Ahold 3.538 74.294
Air France - KLM 1.025 34.998
AIRBUS 1 11
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.036
Alfen 16 24.333
Allfunds Group 4 1.468
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 405
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.813
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.835 242.750
AMG 971 133.097
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.686
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 485
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 14.936
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 380
Arcadis 252 8.731
Arcelor Mittal 2.033 320.582
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.288
Aroundtown SA 1 219
Arrowhead Research 5 9.716
Ascencio 1 26
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.082
ASML 1.766 106.065
ASR Nederland 21 4.451
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 470
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.610
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 64
Azerion 7 3.390