relic schreef op 8 april 2011 13:38:
Veel beleggers hebben veel geld/aandelen bij Binck staan en dat geeft heel veel verantwoordelijkheid.
Het veranderen/introduceren van nieuwe dingen heeft daarom alleen al grote gevolgen.
Het onderschatten en niet zorg dragen voor een haast vlekkeloze en door klanten geaccepteerde overgang hiervan is alleen te omschrijven als amateuristisch.
Binck had bv de nieuwe site online moeten zetten zodat klanten konden proefdraaien en zodoende alle fouten voor de lancering eruit waren.
Het repareren kost blijkbaar teveel tijd en daar zullen veel beleggers geen genoegen mee nemen.
De naam Binck is in één klap van jong, kwalitatief en vooruitstrevend gedegradeerd naar jong, overmoedig en blijkbaar nog erg onervaren.
Ik ben zelf niet zoveel eisend maar ik mis de functies, layout en overzichtelijkheid vd oude site verschrikkelijk en kan niet wennen aan de nieuwe versie alsof je na jaren in een dure Mercedes ineens moet wennen aan een uitgeklede Fiat waar alle knoppen op een andere plaats zitten en de dealer je probeert wijs te maken dat je er op bent vooruit gegaan.
Het fundament van iets is bepalend voor het produkt en als je het fundament verandert kun je naderhand nog zoveel restauraties doen maar het wordt nooit meer wat het was.