rood blauwe elepsis logo Belegger.nl

30.05.2008

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. SanDiego 30 mei 2008 11:46
    KPN is ook niet meer wat het eerst was. Kleurt rood en is niet erg overtuigend de laatste paar dagen, terwijl de AEX aardige winsten boekt.

    Kijk het nog een week aan, anders sluit ik mijn posities en berhuis deze naar Philips.

    SD
  2. [verwijderd] 31 mei 2008 10:43
    quote:

    SanDiego schreef:

    KPN is ook niet meer wat het eerst was. Kleurt rood en is niet erg overtuigend de laatste paar dagen, terwijl de AEX aardige winsten boekt.

    Kijk het nog een week aan, anders sluit ik mijn posities en berhuis deze naar Philips.

    SD
    Ik heb steeds een gevoel dat de koers naar beneden gedrukt wordt om de koers zo laag mogelijk te houden voor een eventuele overname.

    Kan ik gelijk hebben ?
  3. SanDiego 31 mei 2008 11:13
    Een hoop stukken gingen over de toonbank in de slotveiling. Over de 2 mil.
    Ik blijf het koersverloop merkwaardig vinden; de ceo roept als hardste dat de koers ondergewaardeerd is, maar een stijging is toch wel ver te zoeken, vooral in een week als afgelopen waar de index keurig de weg omhoog wist te vinden.
    Las laatst ook een artikel waarin Scheepshouwer hij meldde dat als er een partij aan komt kloppen met een acceptabel bod hij deze niet kan negeren.
    Hij staat er dus wel voor open.

    Verdere consolidatie binnen de telecomsector is uiteraard welkom, maar KPN als bedrijf heeft zat groeimogelijkheden.

    De koers moet heeft nog wat in te halen!

    Sd
  4. [verwijderd] 31 mei 2008 11:47
    Jammer, dat KPN vanavond in het programma Kassa van de Vara weer eens negatief in het nieuws komt.
    Het gaat vooral om de klachtenafhandeling, waar het bedrijf KPN maar geen grip op weet te krijgen.
    Op den duur ondermijnt dit het vertrouwen van de consument en daar moet KPN het toch van hebben.
    Dus mijnheer Scheepbouwer met je dikke salaris, pak dit nou eens rigoreus aan en laat de consument niet eindeloos touwtrekken en heen en weer bellen, om de klachten afgehandeld te krijgen.
    Dat ook de koers van het aandeel niet veel doet, heeft enigzins met dit imago te maken.

    Groet van Gerrit
  5. [verwijderd] 31 mei 2008 20:28
    quote:

    gerrit 69 schreef:

    Jammer, dat KPN vanavond in het programma Kassa van de Vara weer eens negatief in het nieuws komt.
    Het gaat vooral om de klachtenafhandeling, waar het bedrijf KPN maar geen grip op weet te krijgen.
    Op den duur ondermijnt dit het vertrouwen van de consument en daar moet KPN het toch van hebben.
    Dus mijnheer Scheepbouwer met je dikke salaris, pak dit nou eens rigoreus aan en laat de consument niet eindeloos touwtrekken en heen en weer bellen, om de klachten afgehandeld te krijgen.
    Dat ook de koers van het aandeel niet veel doet, heeft enigzins met dit imago te maken.

    Groet van Gerrit
    Dat de koers van KPN niet veel doet heeft puur met Technische Annalyse te maken.
  6. Robin Good 31 mei 2008 23:31
    quote:

    gerrit 69 schreef:

    Jammer, dat KPN vanavond in het programma Kassa van de Vara weer eens negatief in het nieuws komt.
    Het gaat vooral om de klachtenafhandeling, waar het bedrijf KPN maar geen grip op weet te krijgen.
    Op den duur ondermijnt dit het vertrouwen van de consument en daar moet KPN het toch van hebben.
    Dus mijnheer Scheepbouwer met je dikke salaris, pak dit nou eens rigoreus aan en laat de consument niet eindeloos touwtrekken en heen en weer bellen, om de klachten afgehandeld te krijgen.
    Dat ook de koers van het aandeel niet veel doet, heeft enigzins met dit imago te maken.

    Groet van Gerrit
    Ik wil de zaak niet bagatelliseren, want sommige klachten zijn zeker serieus te nemen.
    Met name m.b.t. verhuizingen, factuurafwikkeling etc.
    Maar bepaalde klachten trek ik ook in twijfel.
    "Hij doet het niet", lijkt me een veelvoorkomende kreet.
    Het is heel gemakkelijk om de verwijzende vinger naar KPN op te steken, maar als een bepaalde techniek faalt, is KPN bellen de weg van de minste weerstand.
    Je zou je ook eens af kunnen vragen of het probleem niet in de telefoon, de PC of in de software zit.
    Niemand komt op het idee om de winkelier te bellen vanwegen een falende hardware (telefoon/PC) of Bill Gates vanwege corrupte software op je PC.
    Overigens zit het probleem bij internetstoringen meestal tussen de rugleuning van de stoel en het beeldscherm.
    Als KPN zelfs de stekkertjes kleurtjes moet geven om modemaansluitingen klojobestendig te maken en de ondeskundige consument te beroerd is om een paar tientjes uit te geven voor een monteur aan huis om de zaak aan te laten sluiten en men het vervolgens weet te versieren om de stekkertjes in de verkeerde poorten te steken...... tja....
    En dan maar klagen: "hij doet het niet".

    Oké, laat Scheepsbouwer maar een peleton monteurs aanrukken om de problemen op te lossen.
    Prima verhaal.
    Maar laat de mensen dan ook de kosten voor hun rekening nemen als blijkt dat het probleem niet bij KPN, maar aan de consument, falende telefoons/PC's/software, verkeerde aansluitingen etc. toe te wijzen is.
  7. [verwijderd] 1 juni 2008 04:05
    Beste Floris Fortuin

    Tegenwoordig even een monteur aan laten rukken, is niet bepaald goedkoop, zeker met de huidige voorrijkosten, die er nog bij komen.
    KPN kan het beste een simpel boekje samenstellen, voor al die mensen, die hun apparatuur zelf willen aansluiten, onder de naam " Hoe sluit ik zelf mijn apparatuur aan voor Dummies".
    Er zijn zeker heel wat mensen, die niet in staat zijn om fatsoenlijk iets aan te sluiten en die zelfs niet weten, dat ze ook nog teletekst op hun TV hebben, om maar een voorbeeld te noemen.
    Maar ik ken ook gevallen in mijn vriendenkring, waar KPN zijn klanten letterlijk van het kastje naar de muur stuurt en je hoorndol word van de bureaucratie, voordat je echt iemand te pakken krijgt, die de zaak klantvriendelijk weet op te lossen.
    KPN zal dus stevig zijn best moeten doen, om zijn imago te verbeteren.

    Groet van Gerrit
7 Posts
|Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Belegger.nl

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.124
AB InBev 2 5.538
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 52.226
ABO-Group 1 25
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.891
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 192
Adecco 1 1
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.849
Aedifica 3 926
Aegon 3.258 323.086
AFC Ajax 538 7.092
Affimed NV 2 6.305
ageas 5.844 109.906
Agfa-Gevaert 14 2.064
Ahold 3.538 74.353
Air France - KLM 1.025 35.295
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.051
Alfen 16 25.315
Allfunds Group 4 1.517
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 425
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.826
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.983
AMG 972 134.476
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.745
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 496
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.063
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 386
Arcadis 252 8.807
Arcelor Mittal 2.035 321.004
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 287
arGEN-X 17 10.355
Aroundtown SA 1 221
Arrowhead Research 5 9.751
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.629
ASML 1.766 110.380
ASR Nederland 21 4.513
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 522
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.968
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 67
Azerion 7 3.449