rood blauwe elepsis logo Belegger.nl

Just Eat Takeaway 2024

45.279 Posts
Pagina: «« 1 ... 1162 1163 1164 1165 1166 ... 2264 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 9 aextracker 22 juni 2024 10:27
    quote:

    déjà vu schreef op 21 juni 2024 20:51:

    Negatieve gedachten worden veroorzaakt door ingesleten patronen die verband houden met onze eigen ervaringen. Patronen van negatief denken zijn vaak gebaseerd op oude ingebakken, automatische cognitieve gewoonten (en dikwijls repetitief).

    Ben benieuwd hoe de koers zich volgende week zich zal ontwikkelen.

    Cognitief gezien, laat ik mij leiden door de ratio bij JET.
    Actuele koers lijkt louter grafisch \ TA gebaseerd een basis te vormen voor een bodemvorming.
    Of is het een op ratio gebaseerd rustpunt, voordat de volgende cognitieve correctie plaatsvind o.b.v. criteria.
    De groei in deze vermeende uitbundige groeimarkt is gedaan.
    JET moet het nu hebben van schaalgrootte, margeruimte en marktmacht om het businessmodel beter te gaan laten renderen om een koersopleving te legitimeren.

    Dat cognitie gaat lijden onder de ratio van de markt is uitgesloten, zolang je bij JET aan de zijlijn toekijkt, hoe moeizaam Jetze zijn beloftes weet in te lossen.

    JET's bezit van Doordash is tot op heden meer een "asset on the bank", dan een "asset sweating potential value". Of is het zelfs een asset, waar de waarde die eerder risico's, dan waarde vertegenwoordigd ?

    De buitenshuis consumtie en thuisbezorgdmarkt lijdt in Noord Amerika door de groeiende "share of stomach" vanuit retail en het "drive through" gebruik als je toch van A naar B onderweg bent......
  2. forum rang 6 keffertje 22 juni 2024 11:04
    quote:

    aextracker schreef op 22 juni 2024 10:27:

    [...]

    Cognitief gezien, laat ik mij leiden door de ratio bij JET.
    Actuele koers lijkt louter grafisch \ TA gebaseerd een basis te vormen voor een bodemvorming.
    Of is het een op ratio gebaseerd rustpunt, voordat de volgende cognitieve correctie plaatsvind o.b.v. criteria.
    De groei in deze vermeende uitbundige groeimarkt is gedaan.
    JET moet het nu hebben van schaalgrootte, margeruimte en marktmacht om het businessmodel beter te gaan laten renderen om een koersopleving te legitimeren.

    Dat cognitie gaat lijden onder de ratio van de markt is uitgesloten, zolang je bij JET aan de zijlijn toekijkt, hoe moeizaam Jetze zijn beloftes weet in te lossen.

    JET's bezit van Doordash is tot op heden meer een "asset on the bank", dan een "asset sweating potential value". Of is het zelfs een asset, waar de waarde die eerder risico's, dan waarde vertegenwoordigd ?

    De buitenshuis consumtie en thuisbezorgdmarkt lijdt in Noord Amerika door de groeiende "share of stomach" vanuit retail en het "drive through" gebruik als je toch van A naar B onderweg bent......
    Naast mogelijkheden om te schorsen, adviseer ik de moderator ook een alcoholslot aan te brengen als toegangscontrole
  3. forum rang 7 Hendrik Roo 22 juni 2024 11:19
    quote:

    aextracker schreef op 22 juni 2024 10:27:

    [...]

    Cognitief gezien, laat ik mij leiden door de ratio bij JET.
    Actuele koers lijkt louter grafisch \ TA gebaseerd een basis te vormen voor een bodemvorming.
    Of is het een op ratio gebaseerd rustpunt, voordat de volgende cognitieve correctie plaatsvind o.b.v. criteria.
    De groei in deze vermeende uitbundige groeimarkt is gedaan.
    JET moet het nu hebben van schaalgrootte, margeruimte en marktmacht om het businessmodel beter te gaan laten renderen om een koersopleving te legitimeren.

    Dat cognitie gaat lijden onder de ratio van de markt is uitgesloten, zolang je bij JET aan de zijlijn toekijkt, hoe moeizaam Jetze zijn beloftes weet in te lossen.

    JET's bezit van Doordash is tot op heden meer een "asset on the bank", dan een "asset sweating potential value". Of is het zelfs een asset, waar de waarde die eerder risico's, dan waarde vertegenwoordigd ?

    De buitenshuis consumtie en thuisbezorgdmarkt lijdt in Noord Amerika door de groeiende "share of stomach" vanuit retail en het "drive through" gebruik als je toch van A naar B onderweg bent......
  4. forum rang 7 Hendrik Roo 22 juni 2024 11:22
    quote:

    aextracker schreef op 22 juni 2024 10:27:

    [...]

    Cognitief gezien, laat ik mij leiden door de ratio bij JET.
    Actuele koers lijkt louter grafisch \ TA gebaseerd een basis te vormen voor een bodemvorming.
    Of is het een op ratio gebaseerd rustpunt, voordat de volgende cognitieve correctie plaatsvind o.b.v. criteria.
    De groei in deze vermeende uitbundige groeimarkt is gedaan.
    JET moet het nu hebben van schaalgrootte, margeruimte en marktmacht om het businessmodel beter te gaan laten renderen om een koersopleving te legitimeren.

    Dat cognitie gaat lijden onder de ratio van de markt is uitgesloten, zolang je bij JET aan de zijlijn toekijkt, hoe moeizaam Jetze zijn beloftes weet in te lossen.

    JET's bezit van Doordash is tot op heden meer een "asset on the bank", dan een "asset sweating potential value". Of is het zelfs een asset, waar de waarde die eerder risico's, dan waarde vertegenwoordigd ?

    De buitenshuis consumtie en thuisbezorgdmarkt lijdt in Noord Amerika door de groeiende "share of stomach" vanuit retail en het "drive through" gebruik als je toch van A naar B onderweg bent......
    Wat een moeilijke woorden en onsamenhangend verhaal. Goed nieuws dat JET DD als een asset op de bank heeft. Heb je daar een bron van die dat bevestigt ?
  5. forum rang 5 Henkie 1960 22 juni 2024 11:29
    Googel:NYC Food delivery werkers slam ' greedy apps' over tips, safety during heated City Council hearing.( new York post ,lees je alles)
  6. forum rang 7 Gotcha70 22 juni 2024 11:37
    quote:

    aextracker schreef op 22 juni 2024 10:27:

    [...]

    Cognitief gezien, laat ik mij leiden door de ratio bij JET.
    Actuele koers lijkt louter grafisch \ TA gebaseerd een basis te vormen voor een bodemvorming.
    Of is het een op ratio gebaseerd rustpunt, voordat de volgende cognitieve correctie plaatsvind o.b.v. criteria.
    De groei in deze vermeende uitbundige groeimarkt is gedaan.
    JET moet het nu hebben van schaalgrootte, margeruimte en marktmacht om het businessmodel beter te gaan laten renderen om een koersopleving te legitimeren.

    Dat cognitie gaat lijden onder de ratio van de markt is uitgesloten, zolang je bij JET aan de zijlijn toekijkt, hoe moeizaam Jetze zijn beloftes weet in te lossen.

    JET's bezit van Doordash is tot op heden meer een "asset on the bank", dan een "asset sweating potential value". Of is het zelfs een asset, waar de waarde die eerder risico's, dan waarde vertegenwoordigd ?

    De buitenshuis consumtie en thuisbezorgdmarkt lijdt in Noord Amerika door de groeiende "share of stomach" vanuit retail en het "drive through" gebruik als je toch van A naar B onderweg bent......
    JET's bezit van DoorDash? Ik wist niet dat DoorDash van JET was. Een overname gemist?
  7. forum rang 7 Gotcha70 22 juni 2024 11:42
    quote:

    Ruval schreef op 21 juni 2024 21:51:

    [...]
    U bent analist van welke zakenbank?
    waarom vraag je dat niet aan diegenen die met een koersdoel van € 28 afkomen? Totaal ongeloofwaardig.
  8. forum rang 7 Gotcha70 22 juni 2024 11:45
    quote:

    keffertje schreef op 22 juni 2024 08:27:

    [...]

    Dat vroeg ik mij ook af, want hoewel deze zitting - naar ik begrijp - was bedoeld om vast te stellen OF deze zaken op de agenda zouden worden gezet (voor een stemming erover?), gaven die panelleden volgens mij al inhoudelijk commentaar op die voorstellen.

    Nu er twee dagen geen mogelijkheid is om op koersen te reageren, zou dit weekend een antwoord op deze vraag zeer verhelderend zijn.
    Wat je daar zag was een hearing.
  9. forum rang 7 Gotcha70 22 juni 2024 12:00
    quote:

    The moment schreef op 22 juni 2024 10:24:

    December 2021....

    Auteur PIK

    "Ik denk dat het weinig is en zeker als de koers al richting eind 60 begin 70 kruipt in januari! Ik denk eerder aan een bieding boven de 90! Als je kijkt naar de multiples wat voor Just Eat, GRUBHUB, WOLT betaald is?"
    1 januari 2023

    Auteur Hendrik Roo

    Eind van het jaar € 112,-.
  10. forum rang 7 Gotcha70 22 juni 2024 12:21
    quote:

    Henkie 1960 schreef op 22 juni 2024 12:17:

    Gotcha jou commentaar op New York Post/ Grubhub, positief of negatief?
    wat kan je erover zeggen? Bepaalde belangengroepen hebben hun mening gezegd maar wat is nu de eindconclusie?
  11. Mogelijke-kans-uitbuiten 22 juni 2024 12:25
    quote:

    Gotcha70 schreef op 22 juni 2024 12:00:

    [...]

    1 januari 2023

    Auteur Hendrik Roo

    Eind van het jaar € 112,-.
    Al deze forumleden die afgelopen 2 jaren deze enorme JET koersdoelen hebben afgegeven hebben de informatie c.q JET gegevens verkeerd beoordeeld.
    Onterechte koersdoelen gekoppeld aan nauwelijks te berekenen toekomstige cijfers en waarden.
    Het serieus nemen van talrijke forumleden met deze instelling c.q overschatting gaat ten koste van uw porto als u zich mee heeft laten slepen.
    Slechts beoordeling van JET na haar prestaties kwartaal op kwartaal kan u behoeden.
    Nettoverlies of weinig nettowinst blijft dan een cruciaal item zonder vooraf in een juichstemming te geraken.
  12. Up&Down 22 juni 2024 13:39
    Pedro Ines Kuilen schreef op 22 juni 2024 10:13:

    [...]

    Misschien goed om mijn posts even terug te lezen!

    quote:

    The moment schreef op 22 juni 2024 10:15:

    [...]

    Begin in 2020.
    Je moet wel humor hebben om tot 2024 te komen.
    Of een hekel aan jezelf.
  13. forum rang 4 VanDam75 22 juni 2024 13:41
    quote:

    Henkie 1960 schreef op 22 juni 2024 12:17:

    Gotcha jou commentaar op New York Post/ Grubhub, positief of negatief?
    WHO cares???
  14. forum rang 6 Jimnotaris 22 juni 2024 14:05
    quote:

    VanDam75 schreef op 22 juni 2024 13:41:

    [...]

    WHO cares???
    Gotcha wordt internationaal beschouwd als een autoriteit op het gebied van maaltijdbezorging (met specialisme Just Eat Takeaway). Zijn deskundige mening wordt hier zeer gewaardeerd.
  15. forum rang 4 JETzt geht's los 22 juni 2024 14:33
    quote:

    Mailbox schreef op 21 juni 2024 22:33:

    DoorDash : + 3,33%.
    Maandag gaan we weer knallen, doordash reageert erg goed op het goede nieuws. De bodem lijkt nu gevormd. Nu er duidelijkheid is, dat er binnenkort wordt gestemd voor het afschaffen van de cap, kunnen we eindelijk de koersdoelen van al die tientallen analisten op gaan zoeken (boven de 20 euro). Staan we daar al voor eind augustus of is Grubhub dan al overgenomen en gaan we naar de 25 plus?

    De shorters beginnen ook al af te bouwen, een zeer goed teken.
  16. forum rang 7 Gotcha70 22 juni 2024 14:39
    quote:

    JETzt geht's los schreef op 22 juni 2024 14:33:

    [...]

    Maandag gaan we weer knallen, doordash reageert erg goed op het goede nieuws. De bodem lijkt nu gevormd. Nu er duidelijkheid is, dat er binnenkort wordt gestemd voor het afschaffen van de cap, kunnen we eindelijk de koersdoelen van al die tientallen analisten op gaan zoeken (boven de 20 euro). Staan we daar al voor eind augustus of is Grubhub dan al overgenomen en gaan we naar de 25 plus?

    De shorters beginnen ook al af te bouwen, een zeer goed teken.
    over welk nieuws heb je het? Er was een hoorzitting, niets meer.
  17. forum rang 4 JETzt geht's los 22 juni 2024 14:50
    quote:

    Gotcha70 schreef op 22 juni 2024 14:39:

    [...]

    over welk nieuws heb je het? Er was een hoorzitting, niets meer.
    De kans is nu zeer groot dat het voorstel wordt aangenomen. Daarom gaat doordash ook zo omhoog.
  18. forum rang 7 Gotcha70 22 juni 2024 14:52
    quote:

    JETzt geht's los schreef op 22 juni 2024 14:50:

    [...]

    Het is nu duidelijk wat de uitkomst van de stemming gaat worden.
    hoezo?
45.279 Posts
Pagina: «« 1 ... 1162 1163 1164 1165 1166 ... 2264 »» | Laatste |Omhoog ↑

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.072
AB InBev 2 5.521
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.741
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.753
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 191
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.754
Aedifica 3 918
Aegon 3.258 322.881
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.297
ageas 5.844 109.895
Agfa-Gevaert 14 2.051
Ahold 3.538 74.341
Air France - KLM 1.025 35.082
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.042
Alfen 16 24.931
Allfunds Group 4 1.482
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 406
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.822
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.386
AMG 971 133.699
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.697
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 491
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.017
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 383
Arcadis 252 8.785
Arcelor Mittal 2.034 320.770
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.326
Aroundtown SA 1 219
Arrowhead Research 5 9.745
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.268
ASML 1.766 108.097
ASR Nederland 21 4.502
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 509
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.687
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 64
Azerion 7 3.404