rood blauwe elepsis logo Belegger.nl

Ebusco 2024

12.943 Posts
Pagina: «« 1 ... 87 88 89 90 91 ... 648 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Bye 23 februari 2024 12:38
    quote:

    Daniel1981 schreef op 23 februari 2024 11:47:

    Zijn solidariteit is buitengewoon moet ik zeggen
    ???
  2. forum rang 4 kweetnie 23 februari 2024 13:06
    quote:

    RenBol schreef op 23 februari 2024 10:19:

    Ik heb nu een aantal jaren redelijk wat aandelen en zag opdrachten uit scandinavische landen en duisland komen en dan moet je betrouwbaar zijn en een goed product leveren. Na de corona zijn alle leverings stagnaties opgelost .... maar nog steeds zie ik geen grote opdrachten en leveringen voorbij komen. Nedcar is dicht dus personeel moet nu ook geen probleem zijn. WAT IS ER TOCH AAN DE HAND. Bedrijfsvoering ?????
    Wat er aan de hand is?
    Dit aandeel wordt, net als veel anderen, in bedwang gehouden en mag niet omhoog. Er zijn partijen die hier baat bij hebben en dat is zeker 1 van de redenen anders is het niet te verklaren waarom het weer een 3,..% in het rood staat op dit moment.
    Er is verder geen nieuws en ook dat blijkt voor velen een reden om er vanuit te gaan dat het slecht gaat.
    Wacht maar rustig af, ook al zal de koers wellicht nog iets verder zakken, het komt wel weer goed.
    De grootaandeelhouders hebben er echt nog vertrouwen in en dat zal blijken dit jaar.
  3. Pette 23 februari 2024 13:08
    Het bedrijf breekt bijna elke dag een record, namelijk de laagste beurskoers ooit. Van 30 Euro naar 3,5 Euro met geen vooruitzicht op verbetering is een sterfhuis scenario. Ik zit er al een hele tijd long in, maar heb het voor mijzelf volledig afgeschreven op 0 Euro.
  4. Daniel1981 23 februari 2024 15:08
    30% daling in 6 weken, komende 6 weken zal vermoedelijk niet veel beter zijn....het is letterlijk erop of eronder voor Ebusco in 2024...en tot dusverre lijkt er 0 vertrouwne. Eind April kom je dan op EUR 2,50..... ik vind dat zelf geen heel gek scenario.
  5. forum rang 5 Lekker Truitje 23 februari 2024 15:24
    misschien moet er een nieuwe financieringsronde komen, de verkoopprijzen omlaag tot een niveau dat er goed orders binnenkomen, de salarissen zonodig omhoog tot een event. personeelsprobleem is opgelost, linksom of rechtsom de halffabrikaten en onderdelen laten binnenstromen (zonodig duurdere leveranciers dichterbij in het oostblok of zo), marktaandeel veroveren, en (weer) naamsbekendheid en dan de verkoopprijzen langzaam weer omhoog.
    Kan dat een oplossing zijn om de boel op gang te krijgen ?
    PS ik ben wel blond maar niet helemaal onnozel, dit lijkt me toch een mogelijke manier, of niet ?
  6. forum rang 7 Bye 23 februari 2024 15:38
    quote:

    Lekker Truitje schreef op 23 februari 2024 15:24:

    misschien moet er een nieuwe financieringsronde komen, de verkoopprijzen omlaag tot een niveau dat er goed orders binnenkomen, de salarissen zonodig omhoog tot een event. personeelsprobleem is opgelost, linksom of rechtsom de halffabrikaten en onderdelen laten binnenstromen (zonodig duurdere leveranciers dichterbij in het oostblok of zo), marktaandeel veroveren, en (weer) naamsbekendheid en dan de verkoopprijzen langzaam weer omhoog.
    Kan dat een oplossing zijn om de boel op gang te krijgen ?
    PS ik ben wel blond maar niet helemaal onnozel, dit lijkt me toch een mogelijke manier, of niet ?
    Ebusco dankt u voor het meedenken.

    Ebusco begrijpt dat nu alles stil staat.

    Ebusco begrijpt ook dat zoiets niet zo lang meer kan duren.

    Ebusco trakteert tijdens de open dag .

    Ebusco verzoekt u mee te delen welke versnaperingen uw voorkeur hebben.
  7. forum rang 5 StoplossBurner 23 februari 2024 15:38
    quote:

    Lekker Truitje schreef op 23 februari 2024 15:24:

    misschien moet er een nieuwe financieringsronde komen [zullen financiers niet aan beginnen want die zullen inmiddels ook winstgevenheid willen zien die er nog (?) niet is], de verkoopprijzen omlaag tot een niveau dat er goed orders binnenkomen [de marge van de afgeleverde bussen was al negatief], de salarissen zonodig omhoog tot een event. personeelsprobleem is opgelost [daar is geen geld voor], linksom of rechtsom de halffabrikaten en onderdelen laten binnenstromen (zonodig duurdere leveranciers dichterbij in het oostblok of zo) [waarom? overigens is er meer productie /assemblage naar buiten Deurne verplaatst], marktaandeel veroveren [zal je eerst vertrouwen moeten winnen door goede kwaliteit te leveren, dan komt dat vanzelf], en (weer) naamsbekendheid en dan de verkoopprijzen langzaam weer omhoog [Als men dan nog bestaat, is dat natuurlijk vaak hoe het gaat, eerste de klant in je 'eco-systeem' trekken en dan gebruik maken van je verworven positie].
    Kan dat een oplossing zijn om de boel op gang te krijgen ?
    PS ik ben wel blond maar niet helemaal onnozel, dit lijkt me toch een mogelijke manier, of niet ?
    Zie dikgedrukt
  8. forum rang 5 Lekker Truitje 23 februari 2024 15:47
    Omdat de produktie nu te laag is of was, kon er ook niet worden geleverd en ook niet geïncasseerd: vicieuze cirkel lijkt me. Als er geen leveringszekerheid is, ook qua datum, zal een busmaatschappij ook niet zo graag een order willen afgeven. Om die cirkel te doorbreken, zie mijn bovenstaande episteltje.
  9. forum rang 7 Bye 23 februari 2024 15:55
    quote:

    kweetnie schreef op 23 februari 2024 13:06:

    [...]

    Wat er aan de hand is?
    Dit aandeel wordt, net als veel anderen, in bedwang gehouden en mag niet omhoog. Er zijn partijen die hier baat bij hebben en dat is zeker 1 van de redenen anders is het niet te verklaren waarom het weer een 3,..% in het rood staat op dit moment.
    Er is verder geen nieuws en ook dat blijkt voor velen een reden om er vanuit te gaan dat het slecht gaat.
    Wacht maar rustig af, ook al zal de koers wellicht nog iets verder zakken, het komt wel weer goed.
    De grootaandeelhouders hebben er echt nog vertrouwen in en dat zal blijken dit jaar.
    Ik ben niet ontevreden over het koersverloop van ASML, ASMI, BESI, NVvdia. Koers is torenhoog geworden in
    sneltreinvaart. Een steeds hogere koers trekt investeerders aan.
    Niemand heeft interesse in een zinkend schip.
  10. forum rang 7 Bye 23 februari 2024 16:11
    quote:

    boxer2 schreef op 23 februari 2024 16:07:

    Weet iemand wanneer de cijfers komen?
    i.v.m. de dividenddatum?
  11. boxer2 23 februari 2024 16:31
    quote:

    Marcel H. schreef op 23 februari 2024 16:11:

    [...]

    i.v.m. de dividenddatum?
    Goeie bijdrage. Bedankt
  12. forum rang 5 Jochie1962 23 februari 2024 17:21
    quote:

    Lekker Truitje schreef op 23 februari 2024 15:24:

    ....
    PS ik ben wel blond maar niet helemaal onnozel....
    Dat dacht ik eerst ook, maar na je opsomming ....
  13. forum rang 5 Lekker Truitje 23 februari 2024 17:38
    quote:

    Jochie1962 schreef op 23 februari 2024 17:21:

    [...]

    Dat dacht ik eerst ook, maar na je opsomming ....
    jaja jochie , heel leuk hoor. Maar ik lees hier geen serieuze kritiek op mijn idee:
    "Omdat de produktie nu te laag is of was, kon er ook niet worden geleverd en ook niet geïncasseerd: vicieuze cirkel lijkt me. Als er geen leveringszekerheid is, ook qua datum, zal een busmaatschappij ook niet zo graag een order willen afgeven. Om die cirkel te doorbreken, zie mijn bovenstaande episteltje. "

    De vicieuze cirkel moet doorbroken worden. Zonder extra financiering zal dat misschien niet meer lukken.
    En de bussen worden nu al met verlies verkocht, ja dat zit er dik in natuurlijk. Maar niemand weet hier wat de verhouding tussen vaste kosten en variabele kosten is en wat voor schaalvoordeel je dus kunt behalen als de totale produktiemogelijkheid benut wordt.
12.943 Posts
Pagina: «« 1 ... 87 88 89 90 91 ... 648 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Belegger.nl

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.076
AB InBev 2 5.521
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.749
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.755
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 191
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.754
Aedifica 3 919
Aegon 3.258 322.885
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.297
ageas 5.844 109.895
Agfa-Gevaert 14 2.051
Ahold 3.538 74.342
Air France - KLM 1.025 35.086
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.042
Alfen 16 24.933
Allfunds Group 4 1.502
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 406
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.823
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.396
AMG 971 133.716
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.697
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 491
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.017
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 383
Arcadis 252 8.785
Arcelor Mittal 2.034 320.776
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.326
Aroundtown SA 1 219
Arrowhead Research 5 9.745
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.290
ASML 1.766 108.175
ASR Nederland 21 4.502
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 515
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.688
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 64
Azerion 7 3.404