sniklaas schreef op 8 november 2022 13:49:
[...]De markt is het vertrouwen verloren in TT en daarom koerst het aandeel rond de €7,50 en krijgen partijen alle ruimte om hun plan ten uitvoer te brengen…
Zelfs de particulier met voldoende geduld krijgt al jarenlang alle ruimte om zijn of haar strategie uit te voeren…
Zelfs de deals met CARIAD, HKD en de uitgebreide met STELLANTIS waardoor 40% van de toekomstige Europese voertuigen voor de komende (gem) 7 jaren worden uitgerust met TT producten trekken geen nieuwe investeerders naar het aandeel…
€2500 mio backlog ultimo 2022 is mijn ondergrens en ben zeer benieuwd of dat TT nog gaat lukken…
Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat STELLANTIS de grote onbekende deal was waarover in de CMD werd gesproken…
Dus vooralsnog geen kerstknaller waarin @GM als klant aan het rijtje kan worden toegevoegd…
€600 mio backlog erbij om gemiddeld 7 jaar lang navigatie diensten te leveren aan 30% van de Europese voertuig registraties waardeert de Europese markt op €300 mio p/j…
De OPEX van TT loopt naar verwacht op van €500 mio in 2022 naar €550 mio+ de komende jaren…
Je hoeft geen wiskunde gestudeerd te hebben om te concluderen dat location technologie een vechtmarkt is waar het lastig was, is en wordt om een verdienmodel op te tuigen…
Dit geschreven hebbende verklaart mijns inziens het gebrek aan interesse van nieuwe investeerders…
Dat TT marktaandeel weet te winnen is positief voor de waardering van de assets en is het zaak dat TT haar aandacht richt op verkoop/fusie/overname van A@E tegen een zo hoog mogelijke prijs, een goede koopman kan op 12-36 maanden termijn €18-€24 eruit halen…