aextracker schreef op 12 maart 2021 07:05:
[...]
Met 11,5% shortsellpositie staat JET met afstand en afgetekend op de eerste positie in NL van meest geshorte aandelen. Zelfs 3% meer dan AF-KLM.
Dat zegt genoeg, hoe de kapitaalmarkt van professionele beleggers tegen de koerspotentie van JET aankijkt.
Tussentijdse ritjes omhoog, nemen de hedgefondsen voor lief, doch de koers gaat onder normale omstandigheden richting de Euro 64 - 67 dit jaar.
Overname 8 Mrd van Grubhub, verkoop Ifood voor 4 Mrd, resteert een kleine 4 Mrd die opgehoest moet worden in de een of andere vorm.
Benieuwd met welke (aandelen)constructie Jitse Groen, straks weet te voorkomen, dat er rode koersreeksen op de borden komen bij JET.
O.b.v. een indrukwekkende groei in een ongelimiteerde horeca bezorgmarkt in 2020, wist JET geen verbetering aan te brengen in de verhoudingen tussen omzet- OPEX & Ebt.
dat an sich vind ik zorgwekkend, met het uitzicht op een herstellende buitenshuis consumptiemarkt. Wat als de fantasie van ongelimiteerde dubbelcijferige groei in een ander daglicht komt te staan en de kosten niet zo snel (kunnen) worden aangepast ?
Hm, food for thoughts !
Schrijver dezes heeft geen positie in JET en ook niet van plan deze te nemen :) Een pure mening vanuit een cijfermatige kijk op een "indrukwekkende groeiprestatie".