hermione schreef:
Hoi Willem,
Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ik heb zowel Todays als Lynx een paar keer aan de telefoon gehad.
Bij Todays een nogal schreeuwerige meneer die vertelde dat de lui van Lynx ex-werknemers waren op mijn vraag of en wanneer zij indexoptietarieven gingen verlagen. Tot twee keer toe een verkooppraatje gehad over wat ze allemaal extra te bieden hadden maar mijn vraag werd niet beantwoord. Was drie keer voor nodig. Toen was het antwoord dat degene die daar over ging met vakantie was maar dat de de concurrentie zouden volgen. Dat was een apar weken geleden.
Ook heb ik in een ander telefoongesprek gevraagd hoe het zat met Chartnet. Ze vermelden op hun aanvraagforumulier dat je daar via hun een abo op kunt nemen. Mijn vraag was simpel. Wat kost het?
Het antwoord wist de man niet. Ik moest maar op de site van Chartnet kijken.
Ik heb beide sets aanvraagformulieren ingevuld maar denk dat ik die van Lynx verstuur. De keren dat ik daarnaartoe belde werd ik op een rustige en vriendelijke manier te woord gestaan.
Hoe kan het platform van Todays nou Nederlands zijn als het IB is?