Opgelet schreef op 13 februari 2022 14:22:
[...]
Garbage in garbage out. Of in dit geval.. garbage in, garbage onder water. - De outlook is dat JET in 2023 een ebitda heeft van 0*
- 60 miljard GTV in 2024 is een verdubbeling in drie jaar, terwijl JET in 2021 heeft geprofiteerd door wereldwijde lockdowns.
- Jitse heeft een trackrecord van beloven en niet leveren.
- Bezorgers hebben geen waardering van x15 de ebitda, zelfs winstgevende niet.
- JET kan geen eigen aandelen inkopen**
*
www.marketscreener.com/quote/stock/JU...**Na aftrek van de kaspositie van JET is er een schuld van drie miljard. JET kan geen aandelen inkopen, dan breken ze de convenanten> schuld direct opeisbaar > faillissement.
Non-current liabilities increased to €3 billion as at 30 June 2021, from €1 billion as at 31 December 2020,
driven by the issuance of convertible bonds amounting to €1 billion (including option value of €139 million
which is allocated to equity), acquired senior notes of €437 million related to the Transaction with Grubhub
and increased deferred tax liabilities of €561 million arising on the Transaction with Grubhub.
Current liabilities 1,171