Pitmans schreef op 25 februari 2021 15:26:
[...]Kijk, daar gaan we weer ten onder in wolligheid van de zijde van TIE.
Niet alleen valt uit onderstaande nauwelijks op te maken of voor iedere klant een toeslag gaat gelden, maar ook wordt er niet één specifieke disaster genoemd waar tegen het beschermt. Het maakt nogal een verschil of je hut affikt of dat je netwerk wordt platgelegd door hackers.
En kan TIE ook z'n partners gebruiken om ook de benodigde hardware binnen die paar dagen weer voor handen te hebben en up en running ? Dat is voor een klant toch veel belangrijker dan alle iso-certificeringen te benoemen die je megapartners toch zeker al wel op orde zullen hebben ?
Marketingtechnisch nog steeds niets voor elkaar.
"Voor SaaS-klanten zal het DRC vanaf nu worden opgenomen in alle premium service-level agreements (SLA's). SaaS-klanten met een standaard SLA kunnen ook een op maat gemaakte DRC aanvragen tegen een extra maandelijkse vergoeding. Klanten van Managed Services komen ook in aanmerking voor het DRC na een individuele offerte."