Drillbit 5 september 2018 16:23 auteur info Drillbit Lid sinds: 18 jan 2015 Laatste bezoek: 06 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 32 Gegeven: 0 Aantal posts: 469 Wat scheelt er nu weer ?Zucht... Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Alfonz 5 september 2018 18:30 auteur info Alfonz Lid sinds: 04 feb 2014 Laatste bezoek: 11 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 148 Gegeven: 791 Aantal posts: 1.015 quote:Drillbit schreef op 5 september 2018 16:23:Wat scheelt er nu weer ?Zucht...Volgens geruchten zij de halfjaar cijfers die morgen bekendgemaakt worden ver beneden de verwachtingen.... Voorspelt dus een stevige daling van de koers morgen? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Drillbit 5 september 2018 21:33 auteur info Drillbit Lid sinds: 18 jan 2015 Laatste bezoek: 06 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 32 Gegeven: 0 Aantal posts: 469 Het zal beter gaan vanaf 2050... Aanbevelingen 1 ” Quote Reageren Niet oké
Snow 6 september 2018 07:32 auteur info Snow Lid sinds: 11 jun 2018 Laatste bezoek: 24 dec 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 6 Gegeven: 9 Aantal posts: 68 Lavent de directeur heeft zijn ontslag gegeven, vandaar de koersreactie. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Drillbit 6 september 2018 09:26 auteur info Drillbit Lid sinds: 18 jan 2015 Laatste bezoek: 06 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 32 Gegeven: 0 Aantal posts: 469 Bedrijven met hoge schulden laat je beter links liggen...Voorbeelden: exmar, nyrstar, balta, abinbev, ontex. Aanbevelingen 1 ” Quote Reageren Niet oké
Alfonz 6 september 2018 14:05 auteur info Alfonz Lid sinds: 04 feb 2014 Laatste bezoek: 11 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 148 Gegeven: 791 Aantal posts: 1.015 quote:Drillbit schreef op 5 september 2018 21:33:Het zal beter gaan vanaf 2050...Of 2060.....? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 6 september 2018 18:05 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 Eindresultaten 1e semester 2018 6 september 2018Resultaten 3e kwartaal 2018 25 oktober 2018Resultaten 2018 28 maart 2019Resultaten 1e kwartaal 2019 25 april 2019Algemene vergadering 21 mei 2019Eindresultaten 1e semester 2019 6 september 2019Zijn we vandaag de 4de of de 5de of zo ??? :) Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 6 september 2018 18:37 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 Mooie outloock,en nog winst gemaakt.OK, dusverder varen !!! Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 19 september 2018 08:22 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 @Drillbit, gisteren analist Goemare Bart in het Nieuwsblad van gisteren taxeert Exmar na afsluiting van één contract van hun schepen op €12 én roept op om nu zéker bij te kopen... Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
keffertje 19 september 2018 16:15 auteur info keffertje Lid sinds: 29 jul 2011 Laatste bezoek: 11 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1439 Gegeven: 2278 Aantal posts: 6.242 quote:Stefzele schreef op 19 september 2018 08:22:@Drillbit, gisteren analist Goemare Bart in het Nieuwsblad van gisteren taxeert Exmar na afsluiting van één contract van hun schepen op €12 én roept op om nu zéker bij te kopen...Hij kan gelijk hebben, maar ik denk dat veel beleggers denken: eerst zien en dan geloven! Ze kopen liever op 7-8 als het contract binnen is. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 26 september 2018 10:32 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 En alweer extra veel gas nodig in België, door stilliggen van kerncentrales :))En van Nederland kan het niet komen :)) Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Drillbit 28 september 2018 17:10 auteur info Drillbit Lid sinds: 18 jan 2015 Laatste bezoek: 06 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 32 Gegeven: 0 Aantal posts: 469 Hopelijk krijgen we hier geen nyrstar-scenario ! Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 28 september 2018 21:41 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 @Drillbit, Exmar komt in mijn vizier om aan te kopen rond €5... Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Drillbit 1 oktober 2018 10:57 auteur info Drillbit Lid sinds: 18 jan 2015 Laatste bezoek: 06 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 32 Gegeven: 0 Aantal posts: 469 Als ik me niet vergis hebben ze een peperduur schip gebouwd voor een klant die het dan niet meer wou of het niet kon betalen; waarom is er niemand anders die het wel wil ? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 15 oktober 2018 06:15 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 quote:Drillbit schreef op 1 oktober 2018 10:57:Als ik me niet vergis hebben ze een peperduur schip gebouwd voor een klant die het dan niet meer wou of het niet kon betalen; waarom is er niemand anders die het wel wil ?Werkloos?Argentienië? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
keffertje 15 oktober 2018 15:04 auteur info keffertje Lid sinds: 29 jul 2011 Laatste bezoek: 11 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1439 Gegeven: 2278 Aantal posts: 6.242 quote:Drillbit schreef op 1 oktober 2018 10:57:Als ik me niet vergis hebben ze een peperduur schip gebouwd voor een klant die het dan niet meer wou of het niet kon betalen; waarom is er niemand anders die het wel wil ?Zie de update van het doorgaans goed geinformeerde blad Beurstips (belgië).Er lijkt nu toch langzamerhand iets aan te komen, maar ik ben het met de critici (cynici) eens dat het lang duurt en ik kan mij ook goed voorstellen dat de meeste beleggers denken: eerst zien en dan geloven. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
beursgoeroe2504 15 oktober 2018 15:43 auteur info beursgoeroe2504 Lid sinds: 30 nov 2016 Laatste bezoek: 22 okt 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 2 Gegeven: 1 Aantal posts: 63 Deze kogel is hopelijk, zo goed als door de kerk.We wachten nog graag EVEN op bevestiging van het management,Dan wil ik de voorspelling doen, 14,3€ voor einde ‘19???? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Drillbit 15 oktober 2018 16:26 auteur info Drillbit Lid sinds: 18 jan 2015 Laatste bezoek: 06 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 32 Gegeven: 0 Aantal posts: 469 Geen fake news deze keer aub; bedankt. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Drillbit 16 oktober 2018 15:09 auteur info Drillbit Lid sinds: 18 jan 2015 Laatste bezoek: 06 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 32 Gegeven: 0 Aantal posts: 469 Als je een schip van 300 miljoen bouwt voor een klant dan neem je toch een verzekering ? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 25 oktober 2018 21:19 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 LPG: Het bedrijfsresultaat (EBIT) voor de LPG-divisie voor het derde kwartaal 2018 bedraagt USD 1,0 miljoen (vergeleken met USD 1,1 miljoen voor het derde kwartaal 2017). De tarieven op de spotmarkt voor Very Large Gas Carriers (VLGC) zijn sinds juni met bijna 30% gestegen. Voor een modern schip met capaciteit van 84.000m³ bereikten de tarieven tegen de USD 30.000 per dag. Zulke tarieven werden niet meer bereikt sinds begin 2016. Alhoewel bijkomende exportvolumes uit de VS welkom zijn, lijkt het erop dat het VLGC-segment tegen een periode van relatieve stabiliteit aankijkt. Deze recente verbetering op de sportmarkt komt ten goede aan de BW TOKYO, EXMAR’s enige schip in dit segment. Het schip vaart tot midden 2019 onder een tijdcharter gebaseerd op de Baltic Index. Met de verbetering van de spottarieven voor schepen met een grotere capaciteit nam de druk op de tarieven in het Midsize (MGC) segment af. Dit in combinatie met een hogere bezettingsgraad zorgt voor een merkbare opleving van dit segment. EXMAR is met haar 20-schepen tellende Midsizevloot goed gepositioneerd om verder voordeel te halen uit de verbeterde marktomstandigheden met een dekkingsgraad van 88% voor 2018 en 48% voor 2019. Door de beperkte scheepscappaciteit op de spotmarkt en een beperkt orderboek is het vooruitzicht voor de Pressurized vloot (schepen met druktanks) goed. De Pressurized vloot is voor de rest van 2018 volledig ingedekt. De dekkingsgraad voor 2019 is 34% voor de zeven schepen met een capaciteit van 3.500m³. Voor de drie schepen met capaciteit van 5.000m³ is de dekkingsgraad 26%. De perspectieven en mogelijkheden voor verlenging van de bestaande bevrachtingsovereenkomsten zijn veelbelovend en een hoog dekkingsniveau zal een positieve impact op de resultaten hebben. De succesvolle herfinanciering van EXMAR’s tien schepen met druktanks zal voor eind oktober afgerond zijn voor zeven schepen; de overige drie volgen in het eerste kwartaal van 2019. Hierdoor zal een vrije kasstroom van ongeveer USD 60,0 miljoen ter beschikking zijn voor EXMAR. LNG & LNG Infrastructure: Het bedrijfsresultaat (EBIT) voor de LNG-divisie voor het derde kwartaal 2018 bedraagt USD -9,4 miljoen, vergeleken met USD 4,1 miljoen voor het derde kwartaal 2017. LNG-transport: De inkomsten in het transportsegment worden gegenereerd door LNG/C EXCALIBUR die tot begin 2022 onder een langetermijn contract blijft. Drijvende hervergassing: Voor de drijvende opslag- en hervergassingseenheid (Floating Storage Regasification Unit - FSRU) werd vorig jaar een chartercontract met Gunvor afgesloten. De FSRU, die in december werd opgeleverd is momenteel nog op de Keppel scheepswerf. EXMAR wacht op verdere instructies om de eenheid over te brengen naar de projectsite in Bangladesh of naar de bestemming die door de charterer wordt aangeduid. Drijvende liquefactie: De drijvende eenheid voor liquefactie van aardgas (CFLNG), opgeleverd door de werf, wordt voor verschillende LNG-exportopportuniteiten geprospecteerd, onder andere voor YPF in Argentinië. Het management heeft er alle vertrouwen in dat de opstart van de werkzaamheden zal gebeuren in 2019. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Beurscodes, betekenis en hulp bij zoeken Europa AEX Euronext Amsterdam BRU Euronext Brussels PSE Euronext Paris LIS Euronext Lissabon CHX CBOE Europe, grote(re) EU aandelen NAV Investment Funds (NAV) Noord-Amerika NYS New York Stock Exchange OTC CBOE BZX Exchange (US) TSE Toronto Stock Exchange Kunt u een instrument niet vinden? Zoek dan via de zogenaamde ISIN code. Elk instrument, aandeel etc. heeft een unieke code. Kies vervolgens - wanneer er meerdere resultaten zijn - de notering op de beurs van uw keuze. Waar vind ik die ISIN code? Google de naam van het instrument, aandeel etc. met de toevoeging 'ISIN'. Als zoeken op ISIN code geen resultaten oplevert hebben wij het instrument of aandeel niet in onze koersendatabase.