rood blauwe elepsis logo Belegger.nl
Aandeel

Umicore BE0974320526

Laatste koers (eur)

9,790
  • Verschil

    -0,360 -3,55%
  • Volume

    1.556.375 Gem. (3M) 595,6K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ In watchlist

Forum Umicore geopend

1.509 Posts
Pagina: «« 1 ... 71 72 73 74 75 76 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 voda 16 januari 2025 18:33
    PERSBERICHT: Umicore - Transparantieverklaringen van BlackRock, Inc.
    16-jan-2025 18:30

    Transparantieverklaringen van

    BlackRock, Inc.

    In overeenstemming met artikel 14, -- 1 van de wet van 2 mei 2007 betreffende de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen, werd Umicore onlangs op de hoogte gebracht door:

    -- BlackRock, Inc. achtereenvolgens de statutaire drempel van 3% voor
    directe stemrechten heeft overschreden op 9 januari 2025 en vervolgens
    onderschreden op 10 januari 2025.
    Het totale bezit van directe stemrechten en gelijkwaardige financiële instrumenten van BlackRock, Inc. bedraagt nu 3,41 %.

    Samenvatting van alle transacties:

    1. BlackRock, Inc.

    Gelijkgestelde
    financiële
    Datum van Datum van Directe stemrechten instrumenten na
    drempeloverschrijding kennisgeving na de transactie de transactie Totaal
    ---------------------- ------------- ------------------- ---------------- ------
    10 januari
    9 januari 2025 2025 3,01 % 0,44 % 3,45 %
    ---------------------- ------------- ------------------- ---------------- ------
    13 januari
    10 januari 2025 2025 2,96 % 0,44 % 3,41 %
    ---------------------- ------------- ------------------- ---------------- ------

    Inhoud van de kennisgevingen van BlackRock, Inc.:

    De meest recente kennisgeving bevat de volgende elementen:

    -- Datum van kennisgeving: 13 januari 2025

    -- Datum van drempelonderschrijding: 10 januari 2025

    -- Onderschreden drempel van directe stemrechten: 3%

    -- Kennisgeving door: BlackRock, Inc.

    -- Noemer: 246.400.000

    -- Reden voor kennisgeving: Verwerving of vervreemding van
    stemrechtverlenende effecten of stemrechten
    De vorige kennisgeving bevat de volgende elementen:

    -- Datum van kennisgeving: 10 januari 2025

    -- Datum van drempeloverschrijding: 9 januari 2025

    -- Overschreden drempel van directe stemrechten: 3%

    -- Kennisgeving door: BlackRock, Inc.

    -- Noemer: 246.400.000

    -- Reden voor kennisgeving: Verwerving of vervreemding van
    stemrechtverlenende effecten of stemrechten
    De beschreven controleketen bevindt zich in de verklaring die hier www.globenewswire.com/Tracker?data=T5... beschikbaar is.

    Voor meer informatie

    Investor Relations

    Caroline Kerremans +32 2 227 72 21 mailto:%20caroline.kerremans@umicore.com
    caroline.kerremans@umicore.com
    ----------------------------------------
    Eva Behaeghe +32 2 227 70 68 mailto:%20caroline.kerremans@umicore.com
    eva.behaeghe@umicore.com
    ----------------------------------------
    Benoit Mathieu +32 2 227 73 72 mailto:benoit.mathieu@umicore.com
    benoit.mathieu@umicore.com
    ----------------------------------------
  2. forum rang 10 voda 23 januari 2025 18:33
    PERSBERICHT: Umicore: Transparantieverklaring van Silchester International Investors LLP
    23-jan-2025 18:30

    Transparantieverklaring van

    Silchester International Investors LLP

    In overeenstemming met artikel 14, -- 1 van de wet van 2 mei 2007 betreffende de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen, werd Umicore onlangs op de hoogte gebracht door Silchester International Investors LLP de statutaire drempel van 3% voor directe stemrechten heeft overschreden op 17 januari 2025.

    Het totale bezit van directe stemrechten en gelijkwaardige financiële instrumenten van Silchester International Investors LLP bedraagt nu 3,05%.

    Samenvatting van de transactie:

    Gelijkgestelde
    financiële
    Datum van Datum van Directe stemrechten instrumenten na
    drempeloverschrijding kennisgeving na de transactie de transactie Totaal
    ---------------------- ------------- ------------------- ---------------- ------
    20 januari
    17 januari 2025 2025 3,05 % 0,00 % 3,05 %
    ---------------------- ------------- ------------------- ---------------- ------

    Inhoud van de kennisgeving van Silchester International Investors LLP:

    De kennisgeving bevat de volgende elementen:

    -- Datum van kennisgeving: 20 januari 2025

    -- Datum van drempeloverschrijding: 17 januari 2025

    -- Overschreden drempel van directe stemrechten: 3%

    -- Kennisgeving door: Silchester International Investors LLP

    -- Noemer: 246.400.000

    -- Reden voor kennisgeving: Verwerving of vervreemding van
    stemrechtverlenende effecten of stemrechten
    De beschreven controleketen bevindt zich in de verklaring die hier www.globenewswire.com/Tracker?data=fg... beschikbaar is.

    Voor meer informatie

    Investor Relations

    Caroline Kerremans +32 2 227 72 21 mailto:%20caroline.kerremans@umicore.com
    caroline.kerremans@umicore.com
    ----------------------------------------
    Eva Behaeghe +32 2 227 70 68 mailto:%20caroline.kerremans@umicore.com
    eva.behaeghe@umicore.com
    ----------------------------------------

    Umicore profiel

    Umicore is een circulaire materiaaltechnologiegroep. De onderneming legt zich toe op toepassingsgebieden waar haar expertise rond materiaalkunde, chemie en metallurgie een echt verschil maakt. Haar activiteiten zijn opgedeeld in vier Business Groups: Battery Materials, Catalysis, Recycling en Specialty Materials. Elke Business Group is onderverdeeld in marktgerichte business units, die technologisch geavanceerde materialen en oplossingen bieden die essentieel zijn voor het dagelijkse leven.

    Umicore haalt het merendeel van haar inkomsten uit materialen voor schone mobiliteit en uit recyclage. De hoofddoelstelling van Umicore bestaat erin duurzame waarde te creëren. Dat doel is gebaseerd op de ambitie om materialen te ontwikkelen, te produceren en te recycleren en zo haar missie te verwezenlijken: materialen voor een beter leven.

    De industriële, commerciële en O&O-activiteiten van Umicore zijn verspreid over de hele wereld. Met haar ongeveer 12.000 medewerkers wil ze optimaal voldoen aan de behoeften van haar internationale klanten. De Groep heeft in de eerste jaarhelft van 2024 inkomsten (metaal niet inbegrepen) van EUR 1,8 miljard gegenereerd (omzet van EUR 7,4 miljard).
  3. forum rang 8 Hopper58 23 januari 2025 18:43
    Europese subsidie voor elektrische auto's op tafel

    ©ANP / Rob Engelaar

    Bas Kurstjens Kris Van Haver Vandaag om 16:48 De Europese Commissie sleutelt aan een pan-Europees subsidiesysteem voor elektrische auto's. Dat moet komaf maken met de grillige lappendeken aan nationale stimuli.

    'Ik ben blij dat de Europese Commissie mijn voorstel over een Europees subsidiesysteem voor elektrische auto's aanvaard heeft', zei de Duitse bondskanselier Olaf Scholz deze week in Davos. Volgens de Britse zakenkrant Financial Times is Teresa Ribera, de nummer twee van de Commissie, al bezig met het initiatief. De Spaanse is bevoegd voor klimaat én het concurrentiebeleid.

    Zo'n steunmechanisme, dat de overstap naar elektrisch rijden moet versnellen, zou ook als geroepen komen voor de Europese auto-industrie. Die verkeert in een diepe crisis door de dalende vraag naar nieuwe wagens, de minder vlot dan geplande uitrol van de elektrificatie en verschroeiende concurrentie van Chinese merken. De verkoop van e-auto's in Europa zakte vorig jaar met 6 procent, mede door het einde van fiscale gunstregimes in Duitsland en Frankrijk. Commissie-voorzitter Ursula von der Leyen heeft het overleven van de sector in Europa naar zich toegetrokken en organiseert volgende donderdag een autotop in Brussel.

    Niet eenvoudig
    Maar een steunmechanisme ontwerpen en financieren, wordt niet eenvoudig. Subsidies voor e-auto's worden nu nog door de lidstaten zelf op poten gezet en verschillen onderling enorm. Nationale regelingen beginnen of eindigen vaak abrupt, tot wanhoop van de autobouwers. Zij pleiten al jaren voor een overzichtelijk, betrouwbaar en uniform stimuleringsbeleid.

    Snel zal het stimuleringprogramma er sowieso niet liggen. Europese wetgeving heeft altijd een lange aanloop nodig. En de nieuwe kabinetten in de Commissie - die in december van start ging - moeten zich nog inwerken. Volgens Ribera zijn haar ambtenaren druk bezig met 'het vormgeven'.

    Bovendien zijn aankoopsubsidies prijzig, zoals vorig jaar bleek bij de Vlaamse premie van maximaal 5.000 euro voor particulieren die een elektrische auto aanschaften. Daarom rijst de vraag waar de Commissie de nodige miljarden vandaan zou halen. Met een Europa-brede belastingverlaging voor e-auto's moeten dan weer alle EU-landen instemmen. De kans dat dat lukt, lijkt voor dit onderwerp eerder klein.

    En dan is er nog de kwestie van de Chinese autobouwers. Het subsidiesysteem, dat ook moet voldoen aan de regels van de wereldhandelsorganisatie WHO, moet zo ontworpen zijn dat zij er niet van kunnen profiteren. De Chinese constructeurs worden vaak gesubsidieerd door de eigen overheid, wat Europa al aanzette hoge invoertarieven voor Chinese wagens in te voeren.

    www.tijd.be/politiek-economie/europa/...
  4. forum rang 8 Hopper58 24 januari 2025 11:19
    Dit bericht van De Tijd was van 23 januari 2025 16:48. Dus de vergadering van de EU is volgende donderdag 30/01
  5. forum rang 8 Hopper58 24 januari 2025 11:31
    De Standaard van gisteren:

    Industrie

    EU werkt aan gemeenschappelijke subsidies voor elektrische auto’s

    Met een steunprogramma wil Europa zijn auto-industrie een duwtje in de rug geven en China counteren. Hoe het eruit zal zien, is nog niet bekend.
    Wim Winckelmans
    Gisteren om 11:57

    Verschillende landen hadden al eigen subsidies voor elektrische auto’s. Maar het beleid is een zootje geworden. In Duitsland bestonden subsidies voor elektrische wagens, maar toen die in 2023 abrupt werden stopgezet, stortte de markt in. Vlaanderen heeft net een omstreden premie van 5.000 euro voor een nieuwe elektrische wagen stopgezet, federaal worden elektrische bedrijfswagens wel nog fiscaal ondersteund.

    De Europese Commissie werkt nu zelf aan een steunprogramma om de markt voor elektrische wagens weer te ondersteunen. Teresa Ribera, Europees commissaris voor de Groene Transitie, bevestigt daarmee een indiscretie van de Duitse kanselier Olaf Scholz.

    “We onderzoeken hoe we maatregelen vanuit een Europees perspectief kunnen uitwerken, in plaats van via nationale subsidies”, zei Ribera in het Zwitserse Davos tegen de Financial Times. De bedoeling is “incentives” uit te werken om de EV-markt weer aan te wakkeren. Daarmee pleit de Europese Commissie voor het omgekeerde van wat de Amerikaanse president Donald Trump van plan is. Die zet alle steun voor elektrische auto’s stop en wil weer volop voor fossiele brandstofwagens gaan.

    De uitdaging zal zijn om een formule te vinden die niet in strijd is met de regels van de Wereldhandelsorganisatie. Het is niet de bedoeling dat de subsidies ook vloeien naar Chinese autobouwers die in Europa in opmars zijn. Het wordt ook een zoeken naar een evenwicht tussen snelle elektrificatie en een elektrificatie waarbij Europese autobouwers kunnen volgen. Hoe de subsidies eruit zullen zien, is nog niet bekend. Het is de bedoeling om meerdere maatregelen te nemen die de auto-industrie ondersteunen. Die wordt gezien als van levensbelang voor de Europese economie.

    Technologie delen
    Intussen blijven Europese autobouwers aandringen op soepeler milieuregels. Ribera wil niet weten van een versoepeling van het verbod op de verkoop van nieuwe wagens met een brandstofmotor vanaf 2035. Dat zou de bedrijven die voorop lopen in de elektrificatie straffen, vreest ze.

    Over de CO2-normen die de autobouwers moeten halen, kan wel worden gepraat. Europese autobouwers die de gemiddelde uitstoot van hun verkochte auto’s niet voldoende doen dalen, riskeren nu een boete. Er loopt nu een “open discussie” met de sector. Die zou aan de boetes kunnen ontkomen als ze zich voldoende engageert met nieuwe investeringen.

    Buitenlandse automakers die in de Europese Unie een fabriek willen openen, wil Ribera verplichten om hun technologie meer te delen, net zoals China dertig jaar geleden deed toen Europese autobouwers er actief werden.

    www.standaard.be/cnt/dmf20250123_9394...
  6. forum rang 8 Hopper58 24 januari 2025 12:08
    'Umicore meldde donderdag na de slotbel dat Silchester International Investors een belang van 3,05 procent heeft genomen. De Londense investeerder streeft ‘een aantrekkelijk rendement op lange termijn toe via investering in beursgenoteerde internationale bedrijven’, staat op zijn website te lezen. Silchester zoekt daarbij naar bedrijven die erin slagen door eigen inspanningen winsten, activa en dividenden te verhogen. Umicore beleefde een beroerd beursjaar 2024 door de grote twijfels over de toekomst van de batterijmaterialentak.'

    www.tijd.be/markten-live/nieuws/algem...
  7. forum rang 8 Hopper58 27 januari 2025 08:57
    Blog van De Tijd:

    08:49
    BASF zal analistenprognose nettowinst niet halen
    Het Duitse chemieconcern BASF waarschuwde vrijdagavond dat de jaarwinst lager zal uitkomen dan verwacht als gevolg van waardeverminderingen in de batterijmaterialentak en hogere herstructureringskosten.

    BASF publiceerde voorlopige, nog onvolledige jaarcijfers. De nettowinst over 2024 zal lager uitvallen dan de 2,2 miljard euro die analisten gemiddeld verwachten, klonk het. Een precies cijfer kan de chemiereus nog niet naar voor schuiven omdat nog data van een belangrijke participatie ontbreken. De nettowinst zou wel beduidend hoger zijn dan in 2023 (225 miljoen euro).

    De brutobedrijfswinst (ebitda) voor uitzonderlijke elementen over 2024 bedraagt 7,9 miljard euro. Dat is in lijn met de analistenprognose maar iets minder dan BASF eerder had vooropgesteld (8,0 miljard euro). BASF realiseerde vorig jaar een omzet van 65,3 miljard euro tegen 68,9 miljard euro in 2023. De volumes namen licht toe, maar de verkoopprijzen waren lager.
  8. forum rang 7 JdeFL 27 januari 2025 18:08
    11:22
    ING laat koersdoel Umicore zakken tot 10 euro

    ING-analist Stijn Demeester blijft bij zijn ‘houden’-advies voor Umicore, maar verlaagt zijn koersdoel van 14,50 tot 10 euro op basis van lagere ramingen en lagere waarderingen waartegen sectorgenoten noteren. ‘De beleggerscasus van Umicore blijft afhankelijk van de geplaagde batterijmaterialentak, waarvoor de richting onduidelijk blijft’, zegt hij.
    Alle ogen zijn nu gericht op de beleggersdag van 27 maart, wanneer Umicore met een strategische update komt, zegt Demeester. Hij denkt dat het eerder een informatief dan transformatief event wordt waarop de materialengroep de kwaliteit en veerkracht van de activiteiten rond katalysatoren voor auto's en recyclage zal toelichten.
    ‘Wat de strategische herziening van de batterijmaterialentak (die levert aan de producenten van batterijen voor e-auto's, red.) betreft, zien we nog meer onbekende factoren.’ Hij doelt op de verdere doorbraak van e-auto’s in Europa en de VS, nu er aanwijzingen zijn van een ongunstig beleid. Voorts is de vraag welke beleidskeuzes autobouwers zullen maken en wat de toekomst is voor NMC-batterijen (nikkel-mangaan-kobalt) - waarin Umicore zich specialiseert - nu LFP (lithium-ijzer-fosfaat) fors marktaandeel wint. (tijd)
  9. forum rang 10 DeZwarteRidder 28 januari 2025 08:37
    quote:

    JdeFL schreef op 27 januari 2025 18:08:

    11:22
    ING laat koersdoel Umicore zakken tot 10 euro

    ING-analist Stijn Demeester blijft bij zijn ‘houden’-advies voor Umicore, maar verlaagt zijn koersdoel van 14,50 tot 10 euro op basis van lagere ramingen en lagere waarderingen waartegen sectorgenoten noteren. ‘De beleggerscasus van Umicore blijft afhankelijk van de geplaagde batterijmaterialentak, waarvoor de richting onduidelijk blijft’, zegt hij.
    Alle ogen zijn nu gericht op de beleggersdag van 27 maart, wanneer Umicore met een strategische update komt, zegt Demeester. Hij denkt dat het eerder een informatief dan transformatief event wordt waarop de materialengroep de kwaliteit en veerkracht van de activiteiten rond katalysatoren voor auto's en recyclage zal toelichten.
    ‘Wat de strategische herziening van de batterijmaterialentak (die levert aan de producenten van batterijen voor e-auto's, red.) betreft, zien we nog meer onbekende factoren.’ Hij doelt op de verdere doorbraak van e-auto’s in Europa en de VS, nu er aanwijzingen zijn van een ongunstig beleid. Voorts is de vraag welke beleidskeuzes autobouwers zullen maken en wat de toekomst is voor NMC-batterijen (nikkel-mangaan-kobalt) - waarin Umicore zich specialiseert - nu LFP (lithium-ijzer-fosfaat) fors marktaandeel wint. (tijd)
    Volgens mij heeft ca 90% van de omzet niks te maken met autobatterijen.
  10. lady 28 januari 2025 20:15
    PROBEER TE BEGRIJPEN !4 TJE VOL SCHRIJVEN ZONDER ENIGE TOEGEVOEGDE WAARDE>
    MAAKT HET VERHAAL TOTAAL ONGELOOFWAARDIG !

    KOERSDOEL 10 € TERWIJL DE KOERS STIJGT BOVEN DE 10
    DIT LIJKT ME IN DE BENELUX de uitzondering ?
    Zéér bizar ! = er iemand die het licht gezien heeft ?
  11. forum rang 8 Hopper58 30 januari 2025 09:38
    EU seeks to preserve auto industry as carmakers condemn fines
    By Philip Blenkinsop
    January 30, 20256:09 AM GMT

    'BRUSSELS, Jan 30 (Reuters) - European Commission chief Ursula von der Leyen hosts auto sector executives, unions and others on Thursday to debate how to ensure EU car producers can electrify their fleets and compete with more advanced Chinese and U.S. rivals at the same time.'

    ' "If you postpone this by a year or by two years, you're not going to be in a better position. You're postponing something that is essential to your future success," said T&E executive director William Todts, who will also attend the dialogue.

    MOVING ON FROM FINES DEBATE

    Todts argues that instead of debating fines for months on end, the dialogue should focus on longer-term policies to help the European car industry succeed.
    These could include improving charging infrastructure and incentives for consumers to buy domestically produced EVs, in line with the tax credits the United States Inflation Reduction Act brought in. This could particularly apply to corporate fleets, which make up 50-60% of purchases of new vehicles.
    Auto suppliers said in a call before the EU dialogue that the bloc should set clear targets for regional content, following the North American model, to protect the 13 million people the sector employs.'

    www.reuters.com/business/autos-transp...
  12. forum rang 8 Hopper58 31 januari 2025 07:35
    De Tijd:

    Niet één maar vijf Eurocommissarissen aan het werk gezet om autosector te redden

    Jürgen Gevaert
    30 januari 2025 20:17
    'Na haar klacht dat ze in crisis verkeert, heeft de Europese auto-industrie het oor van de beleidsmakers. Dat bleek tijdens de autotop die Europees Commissievoorzitster Ursula von der Leyen belegde. Zij belooft de constructeurs meer ‘flexibiliteit en pragmatisme’ bij hun groene transitie, maar op een concreet plan is het nog wachten tot 5 maart.

    ‘De fundamentele vraag die we moeten beantwoorden, is wat er nog mist om de innovatieve kracht van onze autobedrijven naar boven te brengen en een stevige en duurzame industrie te verzekeren.’ Op de autotop die ze donderdag organiseerde, gaf Ursula von der Leyen aan dat er actie moet worden ondernomen. Europese lidstaten waarin de sector sterk staat - zoals Duitsland, Italië en Tsjechië - trekken al langer aan de alarmbel. Maar nu erkent dus ook de nieuwe Commissie dat de toestand ernstig is en dringende actie vereist. Het woord ‘crisis’ werd net niet in de mond genomen.

    De auto-industrie kampt met een dalende verkoop. Het blijkt voor de Europese merken vooral moeilijk om hun elektrische voertuigen aan de man te brengen - en als dat al lukt, maken ze er amper winst op - zeker in vergelijking met de internationale concurrentie. Het Chinese BYD en het Amerikaanse Tesla domineren de mondiale markt, met het Duitse Volkswagen op een verre derde plaats.

    De essentie
    Commissievoorzitster Ursula von der Leyen organiseerde donderdag een top met de Europese auto-industrie. Ze belooft flexibele oplossingen om de sector uit de crisis te tillen.
    De CO2-boetes voor constructeurs die de gemiddelde uitstoot van hun voertuigen niet snel genoeg afbouwen, worden het heetste politieke hangijzer.
    De deur wordt opengezet voor het gebruik van synthetische brandstoffen om de klimaatdoelstellingen te halen.
    De belangrijkste autobouwers in Europa konden op de top van Von der Leyen hun klachten nog eens op tafel leggen. Het was een besloten vergadering waaraan ook de sociale partners en enkele ngo’s en consumentenverenigingen deelnamen. De Europese Commissie kondigde er aan dat ze op 5 maart met een actieplan komt. De Duitse bondskanselier Olaf Scholz verklapte al dat dat een subsidiesysteem voor elektrische auto’s zal bevatten, maar andere concrete maatregelen werden nog niet gelost.

    Von der Leyen zet liefst vijf commissarissen aan het werk om het plan op punt te stellen. Apostolos Tzitzikostas, bevoegd voor Duurzaam Vervoer, is coördinator van het plan, Wopke Hoekstra is verantwoordelijk over de groene omslag, Stéphane Séjourné voor de industriële keten die dit mogelijk moet maken, Henna Virkkunen voor de technologische innovatie en Roxana Mînzatu voor de vereiste vaardigheden en alle sociale verzuchtingen.'

    www.tijd.be/politiek-economie/europa/...
  13. forum rang 8 Hopper58 31 januari 2025 09:04
    Trump wil dit weekend importtarieven voor Canada en Mexico lanceren

    Jan De Schamphelaere
    Vandaag om 08:37

    Donald Trump zet door met zijn plannen om importtarieven van 25 procent te heffen op goederen uit Mexico en Canada. Die zouden morgen in voege treden.

    President Trump neemt Mexico en Canada in het vizier. Met de importtarieven zet hij druk op de belangrijkste handelspartners van de Verenigde Staten om snel de strijd tegen illegale migratiestromen naar zijn land op te schroeven. Of de heffingen ook zullen worden toegepast op olie, is evenwel nog niet duidelijk.

    Dat de plannen van Trump tot de nodige nervositeit leiden, hoeft niet te verbazen. In 2022 hing aan de handel tussen de drie landen een prijskaartje van zowat 1.800 miljard dollar.

    Mexico dreigt de zwaarste klappen te krijgen. De export van goederen is goed voor 40 procent van het bruto binnenlands product. En liefst 80 procent van de producten 'Hecho en México' (Made in Mexico) belandt op de Amerikaanse markt.

    In de loop der jaren is het Latijns-Amerikaanse land uitgegroeid tot de 'fabriek van de VS'. Veel Amerikaanse bedrijven hebben net over de grens sites neergepoot. Zo wordt een groot deel van de auto's die in de VS verkocht worden, gebouwd in Mexico en Canada. Ook Europese merken als Volkswagen, Audi en BMW hebben fabrieken in Mexico, waar ze profiteren van de lagere loonkosten.

    www.tijd.be/politiek-economie/interna...
  14. forum rang 7 JdeFL 31 januari 2025 09:12
    quote:

    lady schreef op 28 januari 2025 20:15:

    ...
    KOERSDOEL 10 € TERWIJL DE KOERS STIJGT BOVEN DE 10
    DIT LIJKT ME IN DE BENELUX de uitzondering ?
    Zéér bizar ! = er iemand die het licht gezien heeft ?
    Komt van ING, en die zitten veelal stukken dichter bij de koersen dan die van KBC.
  15. forum rang 7 JdeFL 31 januari 2025 09:14
    quote:

    T.overdose schreef op 31 januari 2025 09:04:

    Wat is er nu weer aan de hand. Iemand enig idee?
    Het enige dat ik kan bedenken is dat umi fabrieken in Mexico of Canada zou hebben. Canada wel dacht ik, maar slechts in aanbouw (niet nagekeken).

    Edit: Kepler haalt umi van de kooplijst.(tijd)
  16. LHF 31 januari 2025 09:20
    Kepler Cheuvreux verlaagde het koersdoel voor Umicore van 18,00 naar 10,50 euro, terwijl het advies werd verlaagd van Kopen naar Houden.
1.509 Posts
Pagina: «« 1 ... 71 72 73 74 75 76 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Belegger.nl

Al abonnee? Log in