StoplossBurner schreef op 3 januari 2025 16:05:
Die bussen die aan qbuzz geleverd zijn, zijn nog niet geleverd aan NIAG of welke andere klant dan ook tot het tegendeel bewezen is.
Het turnaround plan heeft tot op heden alleen opgeleverd dat er een claimemissie geslaagd is, dat is de grootste prestatie; hoe men die laatste 35% die niemand in de (vrije) markt wilde oppikken nu gesleten heeft is voor mij eerlijk gezegd nog steeds niet duidelijk. Waren dat nu partijen die met andermans geld mochten shoppen zoals gesuggereerd werd in de Telegraaf (pensioenfondsen en verzekeraars) of toch andere partijen?
Voor de rest is er alleen een uitverkoop gestart (nog zonder vermeldenswaardig succes), een resell (met mogelijk het nodige succes, mogelijk ook niet) van bussen die bestaande klanten niet meer wilden, een krimp van het portfolio (klasse 2 bussen worden niet meer aangeboden), een krimp van het personeel en een krimp van 1 productielokatie . Maar goed, het bij de voldongen feiten houden is blijkbaar iets negatiefs op dit forum. We hoeven toch nog niet veel vertrouwen in het nieuwe management hieruit te ontlenen?
Een bod van €3,50 na reverse split van 1:100 is mogelijk; daar hoeven we niet zwartgallig over te doen.